کد خبر : 1823971 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 13:04 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

لائوتارو:

گل زدن را دوست دارم اما موفقیت اینتر مهم‌تر است

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، از قهرمانی با این تیم در کوپا ایتالیا ابراز خوشحالی کرد.

گل زدن را دوست دارم اما موفقیت اینتر مهم‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم اینتر و یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی تنها امید بیانکونری بود تا فصل را بدون کسب جام به پایان نرساند، در حالی‌که شاگردان سیمونه اینزاگی همچنان در کورس رقابت برای فتح اسکودتو نیز حضور دارند.‌ با این حال نهایتاً این نراتزوری بود که موفق شد بعد از 120 دقیقه تلاش با نتیجه 4-2 پیروز شود و جام قهرمانی کوپا ایتالیا را بالای سر ببرد.

 

1712842

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی باشگاه اینتر، بعد از این قهرمانی دلچسب گفت: "عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم و توانستیم جام را به خانه ببریم. با توجه به کاری که از ابتدای فصل انجام دادیم کاملاً شایستگی آن را داشتیم. ما تیمی هستیم که تلاش می‌کنیم تا اینتر را به سطوح بالا و بالاتر برسانیم. ما امروز جشن می‌گیریم اما از فردا به آینده فکر می‌کنیم، به دو دیدار دشواری که هنوز در لیگ باقی مانده است."

لائوتارو درباره اینکه نتوانست در فینال کوپا ایتالیا گلزنی کند نیز گفت: " البته من دوست دارم گل بزنم اما مهم‌ترین چیز موفقیت تیم است. من می‌خواهم به هر روش ممکن به تیم کمک کنم و خوشحالم که توانستم یک جام دیگر را با اینتر که برای من و خانواده‌ام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به‌دست بیاورم."

1712843

گفتنی است اینتر در دو بازی آینده خود در سری‌آ باید به مصاف تیم‌های کالیاری و سمپدوریا برود. شاگردان سیمونه اینزاگی در حال حاضر با دو امتیاز کمتر نسبت به میلان در رده دوم قرار دارند اما امیدوار هستند که رقیب همشهری طی دو هفته باقی‌مانده دچار لغزش شود تا آنها بتوانند در این فصل به دوگانه دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها