کد خبر : 1824016 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 18:13 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

بالاک:

حواس بایرن به سن و سال کاپیتان‌هایش باشد

توماس مولر با بایرن تمدید کرده و قرارداد ماموئل نویر نیز تمدید خواهد شد. هر دو سال‌های پایانی فوتبال‌شان را پشت سر می‌گذارند. وضعیت رابرت لواندوفسکی 34 ساله نیز نامشخص است.

حواس بایرن به سن و سال کاپیتان‌هایش باشد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ در این فصل نتوانسته انتظارات هواداران خود را برآورده کند. اگرچه آنها فاتح بوندس‌لیگا شدند اما قطعاً این قهرمانی باواریایی‌ها را راضی نخواهد کرد. بایرن در همان ابتدای جام حذفی از دور رقابت‌ها کنار رفت و اخیراً با شکست در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر ویارئال از لیگ قهرمانان اروپا نیز حذف شد.

1710561
 

با وجود این ناکامی‌ها که در این فصل برای بایرن‌ مونیخ رقم خورد به‌نظر نمی‌رسد که باز هم این باشگاه برنامه ویژه‌ای برای جذب بازیکنان بزرگ در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو داشته باشد و احتمالاً بیشتر انرژی‌اش را روی حفظ ستاره‌های فعلی خود قرار خواهد داد.

اولویت اصلی بایرن مونیخ تمدید قرارداد با سه ستاره کلیدی و با تجربه خود یعنی مانوئل نویر، توماس مولر و البته رابرت لواندوفسکی است. با مولر تمدید شد و با نویر نیز به‌زودی این اتفاق رخ خواهد داد اما امروز بیلد خبر از موافقت بایرنی‌ها با فروش لواندوفسکی داد.

1699897

 

میشائیل بالاک، بازیکن سابق بایرن درباره تمدید قرارداد مولر، نویر و وضعیت لواندوفسکی هشدار داد. او به اسکای گفت:« هر سه بازیکن سن و سال بالایی دارند و به خداحافظی از فوتبال نزدیک شده‌اند. از نظر من، کیفیت چنین بازیکنانی به مرور پایین خواهد آمد و این یک مشکل بزرگ را در تیم به‌وجود می‌آورد. البته نباید جایگاه این بازیکنان را تنزل داد اما این یک واقعیت است که هر بازیکنی با بالا رفتن سن و سالش کیفیت دوران جوانی را ندارد و باشگاه بایرن باید این مساله را به‌خوبی مد‌نظر داشته باشد.»

دیدگاه‌ها