کد خبر : 1824018 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 18:08 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

واسعی: خیلی دوست دارم مقابل تی‌تی‌ها بازی کنم

هافبک تیم تراکتور می‌گوید برای بازگشت به میادین و جلب نظر کادرفنی انگيزه زیادی دارد.

واسعی: خیلی دوست دارم مقابل تی‌تی‌ها بازی کنم

به گزارش ورزش سه، سعید واسعی هافبک تیم تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد پایان مصدومیتش اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که خدا را خیلی شاکرم که توانستم از بند مصدومیتی که ممکن بود به‌خاطر آن فصل را از دست بدهم، رهایی پیدا کنم. جا دارد از دو دکتر کاربلد تیم‌مان تشکر ویژه کنم؛ دکتر نصرتی و عباس‌زاده که سرعت درمان من را بیشتر کردند. من حدود سه هفته علی‌رغم پارگی عضله به تمرینات برگشتم.

او همچنین در خصوص شایعات پیرامون خودش عنوان کرد: شایعه همیشه هست؛ گاهی باید سکوت کرد. توجهی به این مسائل ندارم و تلاش می‌کنم هر زمانی که کادرفنی صلاح بداند، برای تیمم ثمربخش باشم.

وی با اشاره به حضور هواداران در تمرین امروز تیم توضیح داد: خیلی خوشحالم از اینکه این اتفاق افتاد و بعد از مدت‌ها ما توانستیم هواداران عزیزمان را در تمرینات ببینیم. قطعا حضور مستمر پرشورها در تمرینات حال و هوای خاصی به ما بازیکنان تیم خواهد داد و با انرژی بیشتر برای هر بازی آماده خواهیم شد.

واسعی در مورد دیدار با ذوب آهن نیز گفت: همان‌طور که آقای ساغلام توضیح دادند این بازی برای ما خیلی حائز اهمیت هست و ما برای سه امتیاز به اصفهان خواهیم رفت تا شرایطم خودمان را بهبود ببخشیم.

هافبک قرمزها درباره انگیزه‌اش برای بازگشت به میدان اظهار داشت: انگیزه های زیادی برای هر چه برگشت سریع‌تر و بازی کردن وجود دارد؛ نمونه بارز آن بازی مقابل طرفداران‌مان در ورزشگاه خانگی خودمان است که بی صبرانه منتظرشم هستم. شاید دلایل زیادی بوده تا من نتوانستم آنطور که باید و شاید خودم را اثبات کنم‌ اما این قول را می‌دهم که هر زمانی که برای تیمم به میدان بروم رضایت کامل تک تک عزیزان را جلب کنم. در نهايت از آقای ساغلام تشکر می‌کنم كه در كنار اینکه یک مربی با بار فنی بالا هستند واقعا يه انسان شريف هم هستند. همچنین از سایر اعضای كادر فنی‌مان هم ممنونم.

دیدگاه‌ها