کد خبر : 1824020 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 18:40 | 30.7K بازدید | 4 دیدگاه

شرایط نامطلوب اسپالتی در ناپولی

شرط سارقان برای اسپالتی؛ اگر ماشینت را می‌خواهی...

چهارشنبه شب یک بنر عجیب بیرون استادیوم دیِگو مارادونا و بر ضد لوچانو اسپالتی دیده شد.

شرط سارقان برای اسپالتی؛ اگر ماشینت را می‌خواهی...

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی تا همین چند هفته پیش در کنار تیم‌های اینتر و میلان در کورس قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری سری A ایتالیا بود اما در پی کسب چند نتیجه ناامیدکننده آبی‌پوشان ناپل از کورس قهرمانی بازماندند و همین باعث شده تا هواداران متعصب این تیم خواهان اخراج لوچانو اسپالتی شوند.

1712902

 

بسیاری از هواداران ناپولی از لوچانو اسپالتی عصبانی هستند چرا که معتقدند این فصل، بهترین زمان برای قهرمانی در سری آ بود اما او فرصت را از دست داد. در اکتبر 2021 بود که اتومبیل فیات پاندای لوچانو اسپالتی در ناپولی به سرقت رفت. حالا این سارقان با نصب بنری بیرون استادیوم دیگو مارادونا، به لوچانو اسپالتی خاطره‌ای تلخ را یادآوری کردند و پیشنهاد عجیبی به او دادند.
روز چهارشنبه بیرون از ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا بنری توسط افراد ناشناس نصب شده بود که روی آن نوشته شده بود: «16-10-21: اسپالتی، ما پاندایت (اشاره به خودروی فیات پاندا) را به تو پس می‌دهیم ... وقتی (از ناپولی) بروی. امضا؛ سارقان.»

1693950

 

هواداران عصبانی پیش از بازی هفته گذشته مقابل ساسوئولو، تخم‌مرغ‌هایی را به شیشه اتوبوس تیم‌شان کوبیدند و در ادامه هم یک شانه تخم‌مرغ به کاپیتان لورنزو اینسینیه که برای آرام کردن‌شان پیش آنها رفته بود، به نشانه اعتراض دادند تا بین هم‌‌تیمی‌هایش توزیع کند.

دیدگاه‌ها