کد خبر : 1824045 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 01:09 | 11.2K بازدید | 5 دیدگاه

تاتنهام ۳-۰ آرسنال: جنگ سهمیه به اوج رسید

تاتتهام در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه ۳-۰ آرسنال را از پیش رو بردارد و امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را افزایش دهد.

تاتنهام ۳-۰ آرسنال: جنگ سهمیه به اوج رسید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان با رقیب همشهری رقابت دارند، امشب موفق شدند با ارائه یک نمایش حساب شده به پیروزی ۳-۰ برسند و در فاصله دو هفته به پایان فصل، فاصله با آرسنال را به یک امتیاز کاهش بدهند.

آرسنالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت ویژه‌ای روی دروازه حریف ایجاد کنند.
در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان میزبان هم پیش کشیدند تا اینکه در دقیقه 21، روی یک موقعیت نه چندان خطرناک صاحب یک ضربه پنالتی شدند. روی ارسال دژان کولوسفکی روی دروازه آرسنال بود که سدریک روی سون هیونگ مین مرتکب خطا شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد.
هری کین پشت توپ قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت آرون رمزدیل ضربه اش وارد دروازه کرد تا تاتنهام 1-0 پیش بیفتد.

1712941

بعد از این گل باز هم این بازیکنان تاتنهام بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 28، هری کین صاحب یک موقعت خوب شد اما تکل به موقع تومیاسو دروازه آرسنال را نجات داد. 
حملات میزبان ادامه داشت و در دقیقه 33 کار برای آرسنال دشوارتر هم شد. راب هولدینگ که یک اخطار داشت، با یک ضربه آرنج سون را نقش زمین کرد و داور هم بلافاصله با دادن کارت زرد دوم، او را از بازی اخراج کرد.

1712942

بازیکنان تاتنهام از این برتری استفاده کردند و تنها 4 دقیقه بعد به گل دوم رسیدند. روی ضربه کرنر سون بود که توپ با ضربه سر بتانکور روی تیر دوم به هری کین رسید و او هم با یک ضربه سر شیرجه ای دروازه را باز کرد.

1712943

بعد از این گل بازیکنان آرسنال پیش کشیدند و در دقیقه 43، چیزی نمانده بود که انکتیا با یک شوت تماشایی یکی از گل های خورده را جبران کند اما واکنش تماشایی هوگو لوریس دروازه تاتنهام را نجات داد.
در نهایت در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و تاتنهامی ها برتری 2-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را تاتنهام هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل سوم رسید. تلاش مدافعان آرسنال برای دفع توپ هری کین باعث شد تا سون صاحب موقعیت شود و با یک شوت محکم کار را تمام کرد.
آرسنالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 51، روی پاس مارتینلی این ساکا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را دیویس بلوکه کرد و انکتیا هم نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.
در ادامه بار دیگر بازیکنان تاتنهام ابتکار عمل را در دست گرفتند، در دقیقه 59، روی ارسال هری کین، چیزی نمانده بود که امرسون رویال دروازه را باز کند اما ضربه سر او را آرون رمزدیل دفع کرد.
سه دقیقه بعد خود هری کین می توانست با یک شوت دقیق گل چهارم تاتنهام را به ثمر برساند اما بار هم رمزدیل با واکنش به موقع دروازه تیمش را نجات داد.
در دقیقه 63 همه چیز برای گل دوم سون در این دیدار فراهم بود اما او که با پاس خوب سسنیون صاحب موقعیت شده بود، با ضربه ای کم دقت توپ را به بیرون زد.
در ادامه هر دو تیم دست به چند تعویض زدند و این اتفاق کمی از تب و تاب بازی کم کرد. در دقایق پایانی بازیکنان آرسنال تلاش کردند تا گل های خورده را جبران کنند اما در این راه توفیقی نداشتند و در نهایت بازی با همان سه گل به سود تاتنهام به پایان رسید.
تاتنهام در دو دیدار باقی مانده باید به مصاف برنلی و نوریچ برود، در حالی که آرسنال باید با نیوکاسل و اورتون روبرو شود.

دیدگاه‌ها