کد خبر : 1824050 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 09:48 | 17.1K بازدید | 8 دیدگاه

آنچلوتی: سیستم مشخصی برای بازی با لیورپول نداریم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، درباره شرایط تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

آنچلوتی: سیستم مشخصی برای بازی با لیورپول نداریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لالیگا به مصاف لوانته رفت و موفق شد با نتیجه 6-0 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
رئالی‌ها پیش از این قهرمانی خودشان را قطعی کرده بودند اما لوانته که در تلاش برای ادامه حضور در لالیگا بود، با این نتیجه سقوطش قطعی شد. 
آنچلوتی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«پیش از شروع باید بگویم که امروز روز غم انگیزی برای لوانته است. می‌خواهم پیام حمایتم را برای آنها و آلسیو که ایتالیایی است بفرستم. اطمینان دارم که آنها خیلی زود برمی‌گردند. این تیم عملکرد خوبی در تمامی فصل داشت.»

 

1711979


او در پاسخ به این سوال که سیستم مورد نظر رئال برای فینال پاریس چیست اظهار داشت:« 3-3-4. گاهی ممکن است به 2-4-4 هم تغییر کند. فکر می‌کنم سیستم مشخصی ندارم. گاهی فشار را روی هافبک دفاعی می‌گذاریم، کاری که برابر سیتی کردیم و از 3-3-4 به 1-1-4-4 تغییر سیستم می‌دهیم. در هر حال ایده اصلی تفاوت چندانی نخواهد کرد.» 
این سرمربی ایتالیایی درباره شرایط رئال در تمام طول فصل اضافه کرد:«ما کار را خوب آغاز کردیم. اعتماد به نفس ما در طول فصل بالا رفت و حالا با چالش حضور در فینال پس از قهرمانی در لیگ روبرو هستیم. ما می‌دانیم که زمان زیادی نداریم و باید شدت تیم را حفظ کنیم. این تیم نشانه‌های بسیار خوبی به ما داده است. ما در زمین عالی عمل می‌کنیم.»
سرمربی رئال مادرید همچنین در پاسخ به این سوال که آیا خودش را بهترین سرمربی اروپا می‌داند گفت:« پاسخ به این سوال دشوار است. من به خودم رای نمی‌دهم، دیگران باید این کار را انجام دهند. من دوست دارم لحظات شادی را سپری کنم. امیدوارم بتوانیم مدت‌ها به همین روند ادامه دهیم. ما هدف بسیار بزرگی داریم. ما همه تلاشمان را خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها