کد خبر : 1824052 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 09:58 | 13.9K بازدید | 6 دیدگاه

پیکه علیه بارسلونا: سوپرلیگ فوتبال را نابود می‌کند

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، اظهارات جالبی را درباره پروژه معروف سوپرلیگ مطرح کرده است.

پیکه علیه بارسلونا: سوپرلیگ فوتبال را نابود می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پیش بعضی از تیم‌های بزرگ اروپایی طرحی را کلید زده و اعلام کردند که قصد دارند در کنار هم لیگی جدای از لیگ قهرمانان اروپا برگزار کنند. 
این طرح نهایتا شکست خورد و اکثر تیم‌ها مجبور به کناره‌گیری از آن شدند اما رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس همچنان به حضورشان در این طرح ادامه داده‌اند و این روزها صحبت‌هایی درباره احتمال حذف آنها از لیگ قهرمانان به گوش می‌رسد. 
پیکه در گفتگو با اسکای بت درباره این موضوع اظهار داشت:«این اتفاقی است که با مدیریت ضعیف باشگاه‌ها رخ می‌دهد. این تاثیراتی است که ویروس کرونا داشته است. خروج از آن نیاز به زمان و تلاش همه دارد. این موضوع به اتفاقی سیاسی در اسپانیا تبدیل شده است. رسانه‌ها از سوی افراد متفاوتی که از سوپرلیگ دفاع می‌کنند کنترل می‌شوند. این شرایط شبیه به انگلیس نیست که مردم با این لیگ مخالفت می‌کنند.»

 

1707906


این مدافع اسپانیایی درباره دلیل مخالفتش با این لیگ گفت:«از نظر من، این کار نابودی فوتبال به خاطر منفعت بردن تیم‌های بزرگ است. با این اظهارنظر من مقابل باشگاهم قرار می‌گیرم اما کاملا شرایط بارسا، رئال و یووه را درک می‌کنم.»
او با اشاره  به شرایط دیگر تیم‌ها که از این لیگ کناره‌گیری کردند اضافه کرد:« من فکر نمی‌کنم این راه درستی حتی برای هواداران باشد. کاملا مشخص است که مدیریت باشگاه‌ها در لیگ برتر بهترین است و در ایتالیا و اسپانیا شرایط خوبی ندارد. کار ما در اسپانیا به وضوح از دهه 1990 تا به حال پیشرفت کمی داشته است که اتفاق خوبی نیست.»

دیدگاه‌ها