کد خبر : 1824058 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 10:37 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

هری کین: پیروزی برابر آرسنال همیشه لذتبخش است

هری کین، ستاره تاتنهام، از پیروزی تیمش در دیدار حساس برابر آرسنال ابراز رضایت کرد.

هری کین: پیروزی برابر آرسنال همیشه لذتبخش است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته برای برگزاری دیدار معوقه از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف آرسنال رفت و موفق شد با نتیجه 3-0 برابر این تیم به پیروزی برسد.
این دیدار از حساسیت خاص و ویژه‌ای برخوردار بود، چرا که دو تیم در رقابت مستقیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند و تاتنهام با کسب سه امتیاز این بازی اختلاف خودش با تیم رقیب را در فاصله سه هفته تا پایان رقابت‌ها به یک امتیاز رساند. 
هری کین پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:«من به این پسرها افتخار می‌کنم. اگر آنها (آرسنال) در این بازی به پیروزی رسیده بودند حضورشان در لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شده بود. ما کار را هجومی آغاز کردیم، موقعیت‌های ایجاد کردیم و توانستیم همه چیز را در نیمه دوم کنترل کنیم.»

 

1712960


او با ابراز خوشحالی از پیروزی پر گل برابر رقیب قدیمی و همشهری اضافه کرد:« پیروزی در در دربی برابر آرسنال همیشه لذتبخش است. دو بازی دیگر باقی مانده و حالا باید روی آنها تمرکز کنیم اما امشب شب خاصی در اینجا داشتیم.»
این ستاره تاتنهام با اشاره به کار سخت تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اظهار داشت:«ما هنوز دو بازی دیگر در پیش داریم. باید تمام فشار و انرژی خودمان را روی این بازی بگذاریم. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم. خیلی زود باید در روز یکشنبه بار دیگر به میدان برویم، باید در این بازی نتیجه بگیریم و پس از آن ببینیم که چه پیش خواهد آمد.»
کین درباره هدف تاتنهام در پایان رقابت‌های این فصل گفت:« ما تنها کنترل بازی‌های خودمان را در دست داریم. ما امشب کارمان را به درستی انجام دادیم. امشب شب بسیار خاصی برای ما بود اما هدف نهایی ما این است که در جمع چهار تیم صدر جدول باشیم و هنوز در حال تلاش برای رسیدن به این هدف هستیم.»

دیدگاه‌ها