کد خبر : 1824092 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:00 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمان: آینده لوا؟ از خودش یا حمیدزیچ بپرسید

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، موضع خود را درباره وضعیت رابرت لواندوفسکی مشخص کرد.

ناگلزمان: آینده لوا؟ از خودش یا حمیدزیچ بپرسید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که چند هفته قبل و با پیروزی برابر دورتموند قهرمانی خود در این فصل از رقابت های بوندسلیگا را قطعی کرده بود، فردا در چارچوب هفته پایانی مسابقات مهمان ولفسبورگ خواهد بود. علاوه بر بایرن بازی برای ولفسبورگ نیز یک دیدار تشریفاتی محسوب می‌شود چرا که آنها هم ماندن خود در بوندسلیگا را قطعی کرده‌اند.

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ولفسبورگ گفت: "نیم فصل اول را دوست داشتم، اگرچه پیش فصل خوبی نداشتیم و بازیکنان جوان زیادی داشتیم. از نظر تاکتیکی، بازی های فوق العاده ای انجام دادیم. با این حال من از ثبات تیم در نیمه دوم فصل خوشم نمی‌آمد. غیبت من به خاطر کرونا هم برایم غیر معمول بود چرا که پیش از این هرگز بازی ها را از دست نداده بودم. غیبت بازیکنان به دلیل کرونا نیز برای ما مشکل ایجاد کرد. ما از همه لحاظ نسبت به فصل گذشته بهتر بودیم به جز تبدیل کردن شانس های‌مان به گل."

1712998

ناگلزمان در ادامه گفت: "فصل آینده من سرمربی سخت‌گیرتری خواهم بود. چند هفته تعطیلات دارم اما زیاد در اینجا حضور خواهم داشت. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و به برنامه ریزی ادامه خواهیم داد. همچنین در تابستان بازی های ملی نیز برگزار خواهد شد. ما تمرینات خود را از 8 جولای آغاز خواهیم کرد. سفر به ایالات متحده برای جولای برنامه ریزی شده است، بنابراین ما نمی توانیم تمرینات زیادی در آنجا انجام دهیم. سپس جام جهانی را داریم. پس از چنین تورنمنتی، بازی های بزرگ دیگری دنبال خواهد شد."

ناگلزمان درباره شرایط رابرت لواندوفسکی نیز گفت: "او در روزهای گذشته خیلی خوب تمرین کرده و فردا در ترکیب اصلی قرار خواهد داشت. نظر من درباره لواندوفسکی مشخص است و وضعیت قرارداد او نیز همینطور. بقیه کار باشگاه است. می‌توانید این را از خود بازیکن یا حسن صالح حمیدزیچ بپرسید."

1698081

دیدگاه‌ها