کد خبر : 1824103 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 16:04 | 19.7K بازدید | 13 دیدگاه

این یک فینال بزرگ برای ماست

کلوپ: به رئال مادرید فکر نمی کنم، فعلا فقط چلسی

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درباره انگیزه های تیمش برای قهرمانی در جام حذفی انگلیس صحبت کرد.

کلوپ: به رئال مادرید فکر نمی کنم، فعلا فقط چلسی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که این روزها در فرم فوق العاده ای به سر می برد فرداشب برای کسب اولین جام فصل به مصاف چلسی خواهد رفت؛ دیدار فینال جام حذفی انگلیس که در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد و قطعاً شاگردان یورگن کلوپ انگیزه‌های زیادی برای پیروزی و فتح FA CUP خواهند داشت. 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از دیدار حساس تیمش مقابل چلسی گفت: "می‌دانیم که چلسی چقدر خوب است و هر دو تیم به دنبال پیروزی خواهند بود. ما واقعا مشتاقانه منتظر این فرصت هستیم. اکنون یک فینال بزرگ در انتظار ماست و من واقعا خوشحالم که بخشی از آن هستیم. فکر نمی‌کنم هیچ یک از بازیکنانم قبلا جام حذفی را برده باشند. من هم آن را نبردم. این یک فینال بزرگ برای ماست.

1713015

من فینال جام اتحادیه امسال را دوست داشتم. این یک بازی باورنکردنی بود. آن دیدار مقابل چلسی و 120 دقیقه دیوانگی. من هیچ ایده ای در مورد ترکیب چلسی ندارم. آماده شدن برای چنین دیداری بسیار جالب است. چلسی واقعاً تیم بسیار خوبی است. آنها با سیستمی مشابه تیم های دیگر بازی می کنند، اما در سطح دیگری هستند. سازماندهی شده از نظر دفاعی، از نظر تهاجمی با استعداد و با گزینه های مختلف. ورنر، هاورتز، لوکاکو، پولیسیچ."

کلوپ در ادامه گفت: "آنچه واضح است این است که وقتی یک سفر را شروع می کنی، نمی توانی همه چیز را داشته باشی. ما قبلاً تیم کاملی نداشتیم. مجبور بودیم تغییراتی ایجاد کنیم. در برخی تیم ها وقتی تغییراتی ایجاد می کنند شما متوجه نمی شوید. این مورد برای ما امسال گاهی اوقات اتفاق افتاد. مهم‌ترین چیز این است که جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنید زیرا به شما منابع و فرصتی برای جذب بازیکنانی می دهد که خواهان حضور در لیگ قهرمانان هستند. 

این بزرگترین رقابت جام حذفی در جهان محسوب می‌شود. ما خیلی در مورد آن صحبت کرده ایم. من 20 فینال جام حذفی را تماشا نکرده ام اما فکر نمی کنم برای اینکه متوجه شویم این رقابت چقدر بزرگ است نیاز به چنین کاری داشته باشیم. زمانی که پیش از این مقابل چلسی قرار گرفتیم حس یک فینال جام جهانی را داشتیم و حالا یک فینال دیگر در راه است. من تقریباً مطمئن هستم که افراد زیادی در سراسر جهان این بازی را تماشا خواهند کرد. امیدواریم بتوانیم از این قدرت استفاده کنیم."

1713013

کلوپ ادامه داد: "من دیروز باید در نشست خبری درباره دو فینال چلسی و رئال مادرید صحبت می‌کردم. هنوز حتی نمی توانم به مادرید فکر کنم. هرگز اینگونه نیست که فینال جام حذفی را یک بازی عادی ببینم. این یک بازی خاص است و می خواهم از آن لذت ببرم."

صحبت با رئیس یوفا: " من با او صحبت کردم. او به من پیام داد. پرسیدم چرا ما بلیت بیشتری برای هواداران خود نداریم؟ من به او گفتم دلیل اینکه حالم با یوفا خوب نیست لیگ ملت هاست. این یکی از مسخره ترین ایده هایی است که تا به حال شنیده ام. ترجیح می دهم یوفا از فینال لیگ قهرمانان پول بیشتری بگیرد و لیگ ملت ها را حذف کند. این نظر شخصی من است."

وضعیت فابینیو: "او قطعاً برای فینال لیگ قهرمانان اروپا باز خواهد گشت."

1713012

دیدگاه‌ها