کد خبر : 1824104 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 17:34 | 29.5K بازدید | 11 دیدگاه

استقبال دیوانه‌وار میلانی‌ها از آخرین بازی خانگی فصل

بیش از 200 هزار هوادار میلان خواهان خرید بلیت بازی یکشنبه این تیم برابر آتالانتا شدند.

استقبال دیوانه‌وار میلانی‌ها از آخرین بازی خانگی فصل

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی آخرین بازی خانگی خود را در این فصل مقابل آتالانتا انجام می دهند و طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، بیش از 200 هزار هوادار میلان می خواستند این بازی را در ورزشگاه جوزپه مه آتزا از نزدیک تماشا کنند. البته، باشگاه نتوانست نیازهای همه هواداران خود را برآورده کند چراکه فقط 75 هزار هوادار قادر به حضور در استادیوم خواهند بود.

به طور کلی در این فصل استقبال قابل توجهی از بازی های میلان شده و ایوان گازیدیس، مدیرعامل باشگاه دیروز گفت که بیش از یک میلیون هوادار در این فصل بازی های میلان را در ورزشگاه تماشا کردند.

روسونری با دو امتیاز برتری نسبت به اینتر رده دومی و تنها دو بازی باقی مانده، صدرنشین سری آ است. به لطف رکورد بهتر رو در رو برابر اینتر، آنها می توانند برای اولین بار در 11 سال گذشته قهرمان سری آ شوند؛ البته اگر در دو بازی پایانی این رقابت ها چهار امتیاز کسب کنند. این در حالی است میلان آخرین بازی فصل را خارج از خانه در ساسولو برگزار خواهد کرد.

1712015

البته میلان اصلاً کار آسانی برای پیروزی برابر آتالانتا پیش رو نخواهد داشت چرا که شاگردان جان پیرو گاسپرینی نیز در کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ اروپا هستند و با تمام قوا در این بازی ظاهر می شوند. با این وجود در صورت پیروزی میلان این تیم راه زیادی از قهرمانی را طی خواهد کرد چرا که در دیدار آخر خود فقط به یک امتیاز برای فتح اسکودتو احتیاج خواهد داشت.

دیدگاه‌ها