کد خبر : 1824107 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 16:24 | 74.4K بازدید | 20 دیدگاه

او باعث شد گواردیولا برود

افشاگری حیرت‌انگیز جرارد پیکه درباره مورینیو

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، در مصاحبه ای صحبت های عجیبی را درباره ژوزه مورینیو مطرح کرد.

افشاگری حیرت‌انگیز جرارد پیکه درباره مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب سه گانه تاریخی با اینتر، ژوزه مورینیو در سال 2010 تصمیم به ترک این تیم گرفت و به عنوان سرمربی پرافتخارترین تیم اروپا یعنی رئال مادرید انتخاب شد.‌ با این وجود مرد پرتغالی در اولین ال کلاسیکوی خود یک شکست تحقیر آمیز را مقابل بارسلونا تجربه کرد و رئال مادرید تحت هدایت او با پنج گل در نوکمپ کار را واگذار کرد.

جرارد پیکه که یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان آن ال‌کلاسیکوی جنجالی بود، حالا مصاحبه جالبی در رابطه با زمان حضور مورینیو در رئال مادرید انجام داده است. مدافع بارسلونا گفت: "مورینیو در کنفرانس های مطبوعاتی، هر روز و به طور کلی همانطور که می‌دانید او چگونه است، یک سبک خاص دارد. در یک مقطع زمانی کار برای گواردیولا سخت شد و انگار آنچه که بیرون زمین اتفاق می افتاد مهم‌تر از آن چیزی بود که درونش رقم می‌خورد. 

1713018

در پایان گواردیولا رفت. مادرید در آن فصل قهرمان لیگ شد و ناگهان او به دلایل زیادی تصمیم به جدایی گرفت اما من مطمئن هستم که بخشی از دلیل این جدایی به این خاطر بود که تنش با مورینیو زیاد شده بود."

پیکه در ادامه گفت: "در آن زمان چیزی در این مورد نمی دانستم اما اکنون می‌دانم این به خاطر آن است که یک مربی می داند چگونه به ذهن بازیکنان نفوذ کند و طرز فکر آنها را تغییر دهد. مورینیو به ذهن بازیکنان نفوذ می کند و مثلاً به آنها می‌گوید که این پسر از شما متنفر است و بعد هم باور می‌کنید که او نسبت به شما تنفر دارد. زمانی که در تیم ملی بودیم من به سراغ ایکر کاسیاس رفتم و به او سلام کردم اما ایکر با من حرف نزد.(می‌خندد).

1713016

در طول یورو 2012، بدترین لحظه رقابت مورینیو و پپ بود. بازیکنان مادرید و بارسا باید برای اینکه بتوانند با هم بازی کنند، توافق می کردند. ژاوی و ایکر دوستان بسیار صمیمی بودند و به جایی رسیدند که آنها حتی با هم صحبت نکردند."

دیدگاه‌ها