کد خبر : 1824110 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 16:35 | 16K بازدید | 8 دیدگاه

اخطار آگوئرو به هالند؛ بازی در لیگ برتر آسان نیست

سرخیو آگوئرو، اسطوره باشگاه منچستر سیتی، برای خرید جدید این تیم یعنی ارلینگ هالند آرزوی موفقیت کرد.

اخطار آگوئرو به هالند؛ بازی در لیگ برتر آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، از ماه‌ها قبل شایعات فراوانی در رابطه با آینده ارلینگ هالند وجود داشت. ستاره نروژی با توجه به عملکرد درخشان خود در لباس دورتموند مورد توجه غول‌های فوتبال اروپا از جمله رئال مادرید، منچستر سیتی و بارسلونا قرار گرفته بود. همچنین در این بین از علاقه چند باشگاه بزرگ دیگر به ارلینگ هالند نیز صحبت شده بود.

اخیرا گفته شد که دو باشگاه منچسترسیتی و رئال‌مادرید رقابت تنگاتنگی برای به‌خدمت گرفتن هالند دارند.‌ با این وجود نهایتاً این تیم انگلیسی بود که گوی سبقت را از رئال مادرید ربود و هالند را به‌خدمت گرفت. باشگاه منچسترسیتی دو روز پیش توافق با دورتموند را تایید کرد تا مشخص شود که ستاره نروژی فصل آینده زیر نظر پپ گواردیولا به میدان خواهد رفت.

1712455

حالا هواداران منچسترسیتی امیدوار هستند که ارلینگ هالند بتواند روزهای فوق العاده ای که سرخیو آگوئرو در خط حمله سیتیزن ها تجربه کرد را تکرار کند. در همین راستا خود ستاره سابق و آرژانتینی منچسترسیتی نیز برای هالند آرزوی موفقیت کرده است. سرخیو آگوئرو در این باره گفت: " او مهاجم خوبی است. امیدوارم به خوبی با تیم سازگار شود زیرا بازی کردن در اینجا یعنی لیگ برتر انگلیس آسان نیست. برای او بهترین ها را آرزو می کنم زیرا من اکنون طرفدار منچسترسیتی هستم و امیدوارم حالا او گل های زیادی بزند."

دیدگاه‌ها