کد خبر : 1824118 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 18:58 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنالیز خوبی از بازی های شهرخودرو انجام دادیم

حسینی: باید از بازی با سپاهان و پرسپولیس درس بگیریم

سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردانش از دو بازی گذشته درس گرفته باشند.

حسینی: باید از بازی با سپاهان و پرسپولیس درس بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، پیکان عصر روز شنبه در چارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل شهرخودروی مشهد قرار خواهد گرفت.
مجتبی حسینی سرمربی پیکان به دلیل تداخل ساعت پرواز این تیم به مشهد با نشست خبری، نتوانست در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حضور یابد. از این رو او در گفت و گویی با بخش رسانه ای باشگاه پیکان صحبت هایی را درباره مسابقه فردا انجام داد.
حسینی در خصوص شرایط تیمش قبل از بازی با شهرخودرو عنوان کرد: با توجه به دوبازی آخری که مقابل دو تیم قدرتمند انجام دادیم و نتوانستیم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم، در طول هفته سعی کردیم تمرینات خوبی انجام بدهیم و آماده دیدار با شهرخودرو شویم.
او ادامه داد: آنالیز خوبی از تیم شهرخودرو داشتیم. امیدوارم بچه هایمان از دو بازی گذشته درس گرفته باشند و فردا(شنبه) بتوانند قابلیت های خودشان را در زمین نشان بدهند. 
سرمربی پیکان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی با شهرخودرو گفت: فکر می کنم فردا هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد و با تمرکز بالاتری وارد زمین شود و البته از اشتباهات حریف استفاده کند، بتواند موفق تر باشد. مسلما داشتن تمرکز زیاد و دوندگی و جنگندگی خوب می تواند فردا به ما بسیار کمک کند.
حسینی درباره غایبان تیمش برای بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل شهرخودرو افزود: خداراشکر بازیکن محرومی نداریم. فقط منصور باقری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان حضور دارند.

دیدگاه‌ها