کد خبر : 1824134 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 20:26 | 26.1K بازدید | 6 دیدگاه

او فردی کاریزماتیک است؛

مارکو رویس: به احترام کلوپ کلاه از سر خود بردارید!

مارکو رویس، کاپیتان باتجربه دورتموند کار کردن با یورگن کلوپ را لذت بخش توصیف کرده است.

مارکو رویس: به احترام کلوپ کلاه از سر خود بردارید!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ در سال های اخیر عملکرد درخشانی روی نیمکت لیورپول داشته و در فصل جاری نیز ممکن است دست به کاری تاریخی زده و با این باشگاه موفق به فتح چهارگانه شود. مارکو رویس که در گذشته سابقه بازی کردن زیر نظر یورگن کلوپ در ترکیب دورتموند را در کارنامه داشته، مدعی شد از موفقیت های فصول اخیر این سرمربی متعجب نشده است.

مارکو رویس گفت: "کلوپ نه فقط در مورد فوتبال، بلکه در رابطه با همه موارد به صورت خصوصی با شما صحبت می کند. یورگن کلوپ واقعا انسان خاصی است. زمانی که به دورتموند نقل مکان کردم و اولین بار با کلوپ در این باشگاه صحبت کردم را به یاد می‌آورم. وقتی او وارد اتاق می‌شود انگار چیز خاصی در هوا جریان پیدا می کند، یورگن کلوپ فردی کاریزماتیک است که انرژی زیادی درون خود دارد. 

1713039

کلوپ در سال‌های اخیر و در باشگاه لیورپول کار بزرگی انجام داده است. روشی که او تیمش را می سازد، چه در اینجا در دورتموند و چه در فصول اخیر در باشگاه لیورپول فوق العاده است. فکر می‌کنم با این انرژی بالایی که یورگن کلوپ هر روز با خود به تیم منتقل می کند، شما فقط می‌توانید به این سرمربی احترام گذاشته و کلاه از سر خود برای او بردارید. 

به نظر من یورگن کلوپ قطعا یکی از بهترین مربیان جهان فوتبال محسوب می شود، زیرا در غیر این صورت شما نمی توانید برای مدت طولانی در اوج باقی بمانید. من امیدوارم که او امسال موفق به انجام فتح چهارگانه شود و اگر این اتفاق رخ دهد من هرگز شگفت زده نخواهم شد."

دیدگاه‌ها