کد خبر : 1824137 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 20:49 | 23.7K بازدید | 7 دیدگاه

نوازی: کسی فکر نمی کرد پرسپولیس را شکست دهیم

مربی آلومینیوم اعتقاد دارد کسب رتبه تک رقمی دور از دسترس نیست و هنوز ۴ بازی فرصت دارند.

نوازی: کسی فکر نمی کرد پرسپولیس را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی در کنفرانس خبری قبل از دیدار با صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: فردا بازی مهم و حساسی داریم، صنعت نفت آبادان در جدول جایگاهش بالاتر از ما است. تیم آقای منصوریان خیلی خوب است. انشاالله بتوانیم بازی خیلی خوبی ارائه بدهیم. در بازی قبلی کسانی که فوتبال را می فهمند دیدند موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و از لحاظ شرایط فوتبالی در چند بازی مستحق باخت نبودیم. در فرصتی که داشتیم شرایط خوبی ایجاد کردیم، انشالله بتوانیم فردا بازی زیبایی ارائه بدهیم.
او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر نداشتن شرایط روحی خوب بعد از حذف از جام حذفی و نداشتن تمام کننده در این تیم ادامه داد: در بازی با گل گهر هم در خلق موقعیت خوب بودیم همانطور که شما گفتید در زدن ضربه آخر کمی مشکل داریم. فرصت کمی داشتیم و پشت هم بازی هم کردیم و همه اینها برای این مرحله از لیگ برتر قانع‌کننده است. ما تلاش میکنیم تا سال بعد اگر این جا ماندیم قطعاً اتفاق بهتری بیفتد‌. از لحاظ فوتبالی و از نظر نفری تیم باید تقویت شود. ما بدشانسی آوردیم. محمدرضا آزادی در بازی با پرسپولیس موقعیت هایی که گیرش  آمد را تبدیل به گل کرد و دلیل نمی‌شود ما بگوییم در خلق موقعیت و زدن ضربه آخر مشکل داریم. من فکر می کنم بدشانسی آوردیم. انشاالله بتوانیم در چهار بازی آخر جبران و دل مردم اراک و استان مرکزی را شاد کنیم.
مربی آلومینیوم در مورد صحبت سید مهدی رحمتی مبنی بر اینکه جایگاه آلومینیوم در پایان لیگ رتبه تک‌رقمی خواهد شد عنوان کرد: چرا که نه؟ به هر حال ما چهار بازی داریم، امیدوارم بتوانیم در این بازی‌ها خوب بدرخشیم و نتایج قابل قبول بگیریم، قطعا اتفاق می افتد. شاید خیلی فکر نمی‌کردند آلومینیوم در جام حذفی در تهران، پرسپولیس را شکست بدهد ولی این اتفاق افتاد و انگیزه خیلی خوبی شد. ما در فینال بدشانسی آوردیم، اگر توپ های ما به گل تبدیل می‌شد، اتفاقات بهتری در شهر و باشگاه خوب ما می افتاد. فوتبال به همین شانس های بد و خوبش است. می‌توانست اتفاق بهتری بیفتد که نشد. تلاش می‌کنیم در این ۴ بازی به نحو احسن از امتیازات استفاده و کار را به نفع خودمان تمام کنیم.
نوازی که خودش زمانی در اراک بازی می‌کرد در مورد مسیر پیشرفتی که این تیم طی کرده افزود: من سال ۸۷ اینجا آمدم و آخرین باری که اینجا بودم سال ۸۹  در تیم شهرداری بود. قطعا اتفاقات بهتری افتاده، هر پیشرفتی نشان دهنده داشتن زیرساخت است. همه تیم ها از زیرساخت‌های اولیه فوتبال کمی عقب هستند. با اتفاقاتی که در مدیریت افتاده، رئیس کارخانه عوض شده، تصمیماتی که برای سال بعد می گیرند بتوانیم بهتر از این تیم را رشد دهیم و شرایط را در لیگ برتر بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها