کد خبر : 1824139 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 21:07 | 25.1K بازدید | 4 دیدگاه

تیاگو سیلوا:

قهرمانی مقابل لیورپول رویایی خواهد بود

تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه چلسی مدعی شد این تیم فصل بعد مدعی فتح لیگ برتر خواهد بود.

قهرمانی مقابل لیورپول رویایی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم شروعی قابل توجه در فصل جاری، در ادامه مشکلات مدیریتی، شرایط را برای باشگاه چلسی دشوار کرد و آنها هفته هاست حتی روی کاغذ نیز شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ندارند. در آستانه فینال جام حذفی برابر لیورپول، تیاگو سیلوا شرایط چلسی را مساعد توصیف و تاکید کرد این تیم زیر نظر توماس توخل پیشرفت فراوانی را تجربه کرده است.

تیاگو سیلوا گفت: "می‌توانم بگویم که فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم. البته عملکرد چلسی فوق العاده نبود، اما ما به کاری که انجام داده‌ایم واقعا افتخار می‌کنیم، به خصوص با توجه به اینکه تنها یک سال و نیم است که زیر نظر توماس توخل، سرمربی فعلی‌ چلسی بازی می‌کنیم. 

1685387

ما همچنان در مسیر پیشرفت هستیم و گام به گام به سمت جلو پیش می رویم. می دانیم که سال آینده قوی تر باز خواهیم گشت، زیرا زمان بیشتری برای هماهنگی با روش کاری توماس توخل در فصل تابستان خواهیم داشت. 

من کاملا مطمئن هستم که ما در کورس کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر برای فصل آینده خواهیم بود. امسال یک دوره یادگیری فوق العاده برای ما بود و تیم به شدت پیشرفت کرده است. من به گروه فعلی، به کادر فنی و پروژه ای که در حال انجام آن هستیم، ایمان دارم. خارج از زمین مشکلاتی در باشگاه وجود دارد، اما فکر نمی کنم برای یک دقیقه هم مشکلی برای ما ایجاد شده باشد. 

دیدار فینال جام حذفی مقابل لیورپول؟ بازی کردن در استادیوم ومبلی امتیاز بزرگی بوده و پیروزی در این ورزشگاه اتفاق شگفت انگیزی است. من در فینال های فصول اخیر در این استادیوم آنجا مقابل لستر و لیورپول شکست خورده ام و اینها خاطرات خوبی برایم نیستند. اما بازگشت به ومبلی و فتح یک جام قهرمانی رویایی دیگر برای من خواهد بود که به حقیقت پیوسته است."

دیدگاه‌ها