کد خبر : 1824140 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 20:56 | 26.5K بازدید | 4 دیدگاه

سیرجان پایتخت جدید فوتبال ایران

روز آینده یکی دیگر از حساس‌ترین بازی‌های فصل فوتبال ایران در ورزشگاه قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

سیرجان پایتخت جدید فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای لیگ نوزدهم بود که گل‌گهر سیرجان با هدایت وینکو بگوویچ برای اولین مرتبه به لیگ برتر رسید و اگرچه در سال اول با مشکلات زیادی مواجه شد و در هفته پایانی توانست با مجید جلالی به لیگ بیستم برسد، اما دست گذاشتن مدیران باشگاه روی امیرقلعه‌نویی که همچنان با کسب پنج عنوان قهرمان پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رود، نشان داد مدیران باشگاه سیرجانی اهداف بلندتری پس از صعود به لیگ برتر در ذهن دارند. 
گل‌گهر سال گذشته به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار نگرفت و در فصل نیز اگر هفت امتیاز از این تیم کسر نمی‌شد، می‌توانست در جمع چهار تیم برتر باشد؛ کما اینکه همچنان رقابت این تیم با سایر مدعیان برای حضور در جمع چهار تیم برتر ادامه دارد. 
در کنار تقویت گل‌گهر روی نیمکت و از نظر فنی، مدیران باشگاه در شهری که زیرساخت‌های مناسبی از جمله ورزشگاه قاسم سلیمانی را در اختیار دارند، برای میزبانی از بازی‌های بزرگ فوتبال ایران پیشقدم شده‌اند و حالا پس از اینکه با انتخاب سازمان لیگ، سوپرجام در سیرجان برگزار شد، دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس نیز در این شهر برگزار خواهد شد. 

1713041
علاوه بر این تیم‌هایی نظیر مس رفسنجان و مس شهربابک نیز که استادیوم‌هایشان با مشکلاتی مواجه بوده از استادیوم‌هایی که در سیرجان اختیار گل‌گهر است استفاده کرده‌اند و سیرجان نیز با روی باز معمولا به درخواست ‌های آنها پاسخ داده است. حتی همین چند هفته پیش شاگردان سرآسیایی پیش از شروع دوباره لیگ اردویی چند روزه در این شهر برگزار کردند.  
همچنین می‌توان به کمپی که باشگاه گل‌گهر در ابتدای جاده شهریار سر و سامان داده نیز اشاره کرد که میزبان بسیاری از تیم‌ها نظیر نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، فجرشهید سپاسی، نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن شده که در تهران به زمینی برای برگزاری تمرینات و مسابقات نیاز داشته‌اند. 
گل‌گهرسیرجان که سومین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، با عملکردی که در ابعاد فنی و زیرساختی داشته بار دیگر استان کرمان را به عنوان منطقه‌ای تاثیرگذار در فوتبال مطرح کرده است.

دیدگاه‌ها