کد خبر : 1824141 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 21:14 | 3.9K بازدید | 3 دیدگاه

سرآسيايي: نباید از مدار انگیزه و تمرکز خارج شویم

سرمربی فجر سپاسی از انگیزه شاگردانش برای دیدار با هوادار صحبت می کند.

سرآسيايي: نباید از مدار انگیزه و تمرکز خارج شویم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبي سرآسيايي در كنفرانس خبري قبل از بازي مقابل هوادار تهران گفت: در ابتدا عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت همه شما عزيزان و تشكر مي‌كنم از هواداران عزيزمان بابت حضور گرم و پرشورشان در بازی قبل داخل خانه در مقابل نفت مسجد سلیمان كه علي رغم تلاش زیادی که داشتیم ولی متاسفانه به لحاظ کیفیت زمین که می‌دانم زحمت زیادی هم توسط هيات فوتبال استان فارس کشیده شده بود اما تاثیر خیلی زیادی روي فوتبالمان داشت و نتوانستيم نتيجه مطلوبمان را بگيريم .
او ادامه داد: کاملاً به شرايط آينده اميدوار  هستيم و با آمادگی کامل این چند روز را  بیشتر به خاطر فاصله زمانی کم بین دو تا مسابقه مشغول ریکاوری بدنی و ذهنی بازيكنان بوديم. خدا را شكر بازيكنانم از هر نظر آماده هستند و با انگيزه برای بازی مقابل تیم بسیار خوب، با کیفیت و با شخصیت هوادار آماده ایم.  یکی از تیم های بسيار منسجم ليگ است و از سرمربي بسيار خوبي بهره مي برد. آقاي عنايتي برادر بزرگترم كه از هر لحاظي خصوصا فوتبالي سبقه درخشاني در فوتبال كشور دارد. من خودم واقعا از این ارتباط افتخار می کنم و اینکه بالاخره آقاي عنايتي همشهری و بزرگتر بنده هستند.
وي افزود: ما محکومیم كه مقابل تيم منسجم و باكيفيت هوادار امتياز خوبي بگيريم و بتوانيم با انگیزه زیاد و با تمرکز روي آن بحث هاي فني كه با بچه ها صحبت کردیم. انشاالله امتیاز کامل را از اين بازي بگيريم، ما چاره اي جز اين نداريم كه با تمام وجود براي سه امتياز بازی کنیم تا بتوانيم کمبودهای گذشته را جبران کنیم و به شرایط مطلوب برسیم.
سرآسيايي یادآور شد: بازيكنانم مملو از انگيزه هستند و ما بيشتر مشغول كنترل اين انگيزه هستيم که خدایی نکرده وارد هیجان نشویم و از مدار انگيزه و تمركز خارج نشویم و انشاالله نتیجه مطلوبی را در بازی فردا رقم بزنيم.

دیدگاه‌ها