کد خبر : 1824145 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 22:09 | 106.7K بازدید | 15 دیدگاه

فرار از 23 میلیون دستمزد؛

سود بزرگ بارسلونا؛ نفس راحت لاپورتا

جدایی فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی و سابق بارسلونا از نظر مالی به شدت به سود این تیم شده است.

سود بزرگ بارسلونا؛ نفس راحت لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور فیلیپه کوتینیو در بارسلونا به پایان رسید و این ستاره برزیلی بالاخره از این باشگاه جدا شد. او که در ماه های اخیر زیر نظر استیون جرارد در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته بود، حالا به صورت دائمی در این تیم بازی خواهد کرد. دیشب قرارداد فیلیپ کوتینیو با باشگاه استون ویلا نهایی شد و بارسلونا 20 میلیون دلار از فروش این هافبک خلاق کسب درآمد کرده است. اما این رقم تنها عایده باشگاه اسپانیایی از فروش فیلیپه کوتینیو نبود. 

1696416

در صورت ماندن این بازیکن در بارسلونا، آنها مجبور به پرداخت 23 میلیون یورو دستمزد طی دو سال پیش رو بودند و حالا با دائمی شدن انتقال فیلیپه کوتینیو به استون ویلا، این مبلغ در حساب باشگاه بارسلونا حفظ خواهد شد. کوتینیو در میان 10 بازیکن پردرآمد این تیم قرار داشت و جدایی او به بارسلونا فضای تنفس بیشتری برای فصل آینده می دهد. فیلیپه کوتینیو در زمستان سال 2018 و با قراردادی تا سقف 160 میلیون یورو از لیورپول راهی بارسلونا شد، اما در طول دوران حضور در این باشگاه اصلا عملکرد خوبی نداشت و یک سال نیز به صورت قرضی برای بایرن مونیخ بازی کرد.

البته وضعیت مالی بلوگرانا همچنان بسیار بد است و آنها برای مهیا کردن شرایط جذب بازیکنان جدید در فصل تابستان، باید چند بازیکن دیگر را نیز به فروش برسانند. از ساموئل اومتیتی و کلمنت لنگله به عنوان جدی ترین مشتریان جدایی از این باشگاه نام برده شده است.

دیدگاه‌ها