کد خبر : 1824165 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:06 | 783 بازدید | 0 دیدگاه

تعویق بازی‌های آسیایی می‌تواند برای کبدی فرصت باشد

سرمربی تیم ملی کبدی گفت: تصمیمات در فدراسیون کبدی به شکل سنتی و انفرادی گرفته می‌شود، کار به شکل گروهی جنبه فرمالیته دارد.

تعویق بازی‌های آسیایی می‌تواند برای کبدی فرصت باشد

به گزارش ورزش سه، غلامرضا مازندرانی در گفت و گو با ایسنا، در مورد تعطیلی اردوهای تیم ملی کبدی اظهار کرد: فدراسیون یک طرفه تصمیم گرفت و پیغام داد که اردوها لغو شده است. هنوز آقای صالحی امیری از ازبکستان برنگشته بود به ما نامه زدند که قرارداد ما به اتمام رسیده است. من در حال حاضر شهروندی عادی هستم و سمتی ندارم (با خنده).

کارشناس کبدی در پاسخ به این سوال که شرایط کبدی ایران را چطور پیش بینی می کند گفت: وضعیت و شرایط اردویی زیاد هم ایده‌آل نبود. فاصله ای که میان بازیکنان نسل قدیم و نسل جدید به دلیل کرونا، عدم برگزاری مسابقات یک معضل بود. در واقع اگر این وقفه بازی‌ها درست مدیریت شود برای کبدی ایران یک فرصت است. اما چیزی را که اکنون فدراسیون تصمیم گرفته است یک تهدید است.

وی در ادامه گفت: با این شرایط باید ۸ یا ۹ بخوابیم و بعد ۵ ماه به بازی های آسیایی استارت کار را بزنیم. تصمیمات دست شخص من نیست. من عضو هیات رییسه فدراسیون هستم اما همه چیز به شکل سنتی است. تصمیمات به شکل سنتی و انفرادی گرفته می‌شود. کار به شکل گروهی جنبه فرمالیته دارد و چیزی که اتفاق می‌افتد رییس فدراسیون تصمیمات را می‌گیرد. ظاهرا جلساتی برگزار و حرف های کارشناسی زده می‌شود اما تک قطبی جلو می‌رویم.

مازندارنی در پاسخ به این سوال که شرایط برای تیم زنان هم همین است گفت: اطلاع کافی ندارم، فکر می‌کنم شرایط همین باشد.

سرمربی تیم ملی کبدی ادامه داد: یک روز بعد از لغو بازی‌های آسیایی این نامه زده شد. فکر می‌کنم سریعترین فدراسیون در تعطیلی اردوها و لغو قرارداد ما بودیم و می‌توان مدال را به فدراسیون داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رویداد دیگری پیش روی تیم ملی نیست، گفت: چیزی اعلام نشده است. قبل از اینکه تعویق بازی‌های آسیایی رسمی شود در جلسه هیات رییسه این موضوع مطرح شد. در آن رییس فدراسیون اعلام کرد که حتی اگر این مسابقات لغو هم شود اردوها را ادامه می‌دهیم و خودمان میزبانی مسابقات آسیایی و یا جهانی را می‌گیریم. بعد از اینکه رسما مسابقات لغو شد داستان طور دیگری رقم خورد.

دیدگاه‌ها