کد خبر : 1824169 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:37 | 44.1K بازدید | 19 دیدگاه

استقبال رونالدو از تن‌هاخ: با او قهرمان می‌شویم!

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، در آستانه حضور اریک تن‌هاخ در این تیم برای او آرزوی موفقیت کرد.

استقبال رونالدو از تن‌هاخ: با او قهرمان می‌شویم!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد چند هفته قبل اعلام کرد که با اریک تن‌هاخ برای هدایت این تیم از فصل آینده به توافق رسیده است. 
این مربی هلندی یکی از گزینه‌هایی بود که در طول این مدت بارها نامش در فهرست افراد مدنظر این باشگاه به گوش می‌رسید و آمار درخشان و عملکرد خوبی که در آژاکس ارائه کرده بود باعث شد که بسیاری به آینده شیاطین سرخ امیدوار باشند. 
در طول این مدت بسیاری مدعی شده‌اند که تن‌هاخ به صورت جدی مخالف حضور کریستیانو رونالدو در این تیم است و تصمیمی برای استفاده از این بازیکن در فصل آینده دارد، با این حال رونالدو در آستانه حضور این مربی در اولدترافورد از این انتقال استقبال کرد. 

 

1710516


او در گفتگو با سایت رسمی باشگاه یونایتد اظهار داشت:«چیزی که من درباره او می‌دانم این است که عملکرد بسیار خوبی در آژاکس داشته و مربی بسیار باتجربه‌ای است. ما باید به او زمان بدهیم، همه چیز باید به شکلی که او می‌خواهد پیش برود.»
رونالدو با اشاره به موفقیت این مربی هلندی در آژاکس گفت:«البته که من امیدوارم او در اینجا هم موفق باشد چون اگر او موفق باشد، کل منچستر هم موفق خواهد بود. من بهترین آرزوها را برای او دارم. ما خوشحال و هیجان‌زده هستیم.»
این ستاره پرتغال با ابراز امیدواری به کسب جام قهرمانی با حضور این مربی اضافه کرد:«ما نه فقط به عنوان بازیکن، بلکه به عنوان هوادار هم بسیار خوشحال هستیم. من بهترین آرزوها را برای او دارم و اجازه دهید باور داشته باشیم که سال آینده جام‌هایی به دست خواهیم آورد.»

دیدگاه‌ها