کد خبر : 1824175 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:18 | 19.2K بازدید | 14 دیدگاه

کلوپ: می‌توانستم برای جام‌های بیشتر به بایرن بروم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید تعداد جام‌هایی که به دست آورده برایش اهمیتی ندارد.

کلوپ: می‌توانستم برای جام‌های بیشتر به بایرن بروم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب برای کسب دومین جام قهرمانی این فصل در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی می‌رود. 
آنها در حالی در این بازی روبروی چلسی قرار خواهند گرفت که پیش از این در فینال جام اتحادیه که در ماه فوریه برگزار شد موفق شدند در ضربات پنالتی از سد این تیم عبور کرده و جام قهرمانی را از آن خودشان کنند. 
این یازدهمین جام قهرمانی کلوپ در طول دوران حضورش در بروسیا دورتموند و لیورپول خواهد بود و او همچنان شانس افزایش این تعداد را در فصل جاری دارد. 
کلوپ روز جمعه در پاسخ به سوالی در اینباره که آمار چندان درخشانی در زمینه کسب جام نداشته اظهار داشت:«باید به کدام باشگاه می‌رفتم که شرایط متفاوتی داشته باشد؟ شما به من بگویید. تنها کاری که می‌توانستم بکنم این است که از پپ گواردیولا بپرسم که آیا از این همه قهرمانی خسته نشده و جای او را در منچسترسیتی بگیرم. چنین چیزی جواب نمی‌دهد، من نمی‌خواهم این کار را بکنم.»

 

1710689


او با اشاره به فرصتی که برای حضور در بایرن داشت گفت:«من بارها می‌توانستم به بایرن بروم، می‌توانستم جام‌های بیشتری در زندگی‌ام به دست آورم و از این بابت اطمینان دارم، حداقل شانس زیادی برای انجام این کار داشتم. این کار را نکردم. من اینجا قرارداد دارم و هرگز چنین کاری نمی‌کردم. مشکلی با این شرایط ندارم.»
این مربی آلمانی در ادامه اضافه کرد:« دنیا نباید پر از قهرمان باشد، امیدوارم که دنیا پر از کسانی باشد که تلاش می‌کنند. من هم تلاش می‌کنم و گاهی در کنار افرادی دیگر برنده می‌شوم. از این موضوع خوشحال هستم. من همیشه مثبت نیستم اما کافی است یک ثانیه به من زمان بدهید تا دلیلی برای خوش‎بینی پیدا کنم.»

دیدگاه‌ها