کد خبر : 1824207 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:34 | 15.4K بازدید | 6 دیدگاه

مولر: بایرن پیشنهاد هنگفت یونایتد برای من را رد کرد

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، مدعی شده که پیشنهادی دیوانه‌وار از منچستریونایتد داشته که با مخالفت مدیران بایرن روبرو شده است.

مولر: بایرن پیشنهاد هنگفت یونایتد برای من را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، مولر به تازگی قراردادش را تا سال 2024 با بایرن مونیخ تمدید کرده و به احتمال بسیار زیاد یکی از بازیکنان تک باشگاهی تاریخ فوتبال خواهد شد. 
این بازیکن در طول دوران حضورش در آلیانز آرنا بارها و بارها جام‌های قهرمانی مختلفی از جمله بوندسلیگا و لیگ قهرمانان را با این تیم بالای سر برده است. 
با این حال این بازیکن مدعی شده که در طول دوران حضورش در بایرن سه بار به فکر جدایی از این باشگاه و پیوستن به تیم‌های دیگری افتاده، اتفاقی که در نهایت عملی  نشده است. 

 

1708395


مولر در گفتگو با مرکور درباره احتمال جدایی از بایرن پس از حضور لوییس فن خال روی نیمکت یونایتد اظهار داشت:« بایرن خیلی زود همه چیز را رد کرد. این در حالی بود که من پیشنهادی دیوانه‌وار از یونایتد دریافت کرده بودم. اما این کار از سوی بایرن به معنای اعتماد محکمی بود که آنها به من داشتند.»
یکی دیگر از این مقاصد احتمالی در ابتدای دوران فوتبال او و تیم هوفنهایم بود. او در این باره گفت:« انتقالم به این تیم در آن زمان بسیار محتمل و نزدیک بود. الان که به عقب نگاه می‌کنم خوشحالم که هرمان گرلاند، سرمربی وقت بایرن، اجازه این انتقال را نداد.»
او همچنین به شرایط سخت و نگرانی‌هایی که تحت هدایت نیکو کواچ تجربه کرده اشاره کرد:« از آنجایی که در آن زمان فرصت بازی زیادی به من نمی‌رسید، ترجیح دادم که به احتمال جدایی هم فکر کنم و به هر قیمتی دنبال مذاکره با باشگاه بودم اما در نهایت در همین تیم ماندگارشدم.»

دیدگاه‌ها