کد خبر : 1824224 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:48 | 26.2K بازدید | 18 دیدگاه

هازارد فصل بعد هم می‌ماند

آنچلوتی: صلاح حق دارد، او بهترین بال دنیاست

کارلو آنچلوتی ‌ادعای محمد صلاح را در مورد اینکه بهترین بازیکن دنیا در پست خودش است؛ تایید کرد.

آنچلوتی: صلاح حق دارد، او بهترین بال دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو هفته پیش قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرد و 4 بازی باقی‌مانده فصل برایش تشریفاتی شد. پس از قهرمانی، رئال دربی را به اتلتیکو باخت ولی پنج‌شنبه شب توانست 6 گل به لوانته بزند. فردا رئال در زمین کادیز به میدان خواهد رفت که برای بقا می‌جنگد.

1711820
 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« بازیکنان به‌خوبی اهداف ما در این دو بازی باقی‌مانده را می‌دانند. متمرکز، متعهد و مصمم وارد میدان خواهیم شد تا برنده شویم. باید هم خوب بازی کنیم و هم به سه امتیاز برسیم.»

استراحت به بنزما:« به کریم دو روز استراحت دادم چون لایقش بود. فردا وینیسیوس و کورتوا هم استراحت خواهند کرد ولی سه‌شنبه بر می‌گردند. برای بازی فردا، کارواخال، سبایوس و ادن هازارد را خواهیم داشت. طبق برنامه پیش می‌رویم و هفته بعد برابر بتیس تیم اصلی در میدان خواهد بود.»

ترجیح دادن فینال لیگ قهرمانان به دو بازی تشریفاتی:« باید به تقویم لالیگا احترام گذاشت. دو هفته تا فینال فاصله داریم و برنامه ریزی به گونه‌ای است که در بهترین شرایط به فینال برسیم.»

1713142

 

وضعیت ادن هازارد:« در مورد آینده با او حرف نزده‌ام ولی می‌دانم که هدفش ماندن است و انگیزه بسیار بالایی هم دارد چون شرایط در سه سال اخیر اصلا برایش خوب پیش نرفته است. ادن می‌خواهد خودش را ثابت کند. برنامه او روشن است، می‌خواهد بماند. به او فردا بازی خواهد رسید و فصل بعد نیز فرصت این را دارد که در میدان حاضر باشد. ما در تیم سیستم چرخشی خواهیم داشت. وقتی تیمی کامل در اختیار دارید، سیستم چرخشی اجتناب ناپذیر می‌شود و به همه باید فرصت برسد. فیکس شدن در تیمی مثل رئال برای همه سخت است. اینجا تعداد دقایق بازی مهم نیست و رودریگو نمونه خوبی برای این موضوع است. او امسال خیلی بازی نکرد ولی در بهترین مقطع و مهم‌ترین بازی‌ها، تفاوت‌ها را رقم زد.»

تمایل مارسلو برای ماندن در رئال:« در این مورد با او حرف نزده‌ام. قبلا هم گفته‌ام که فصل که تمام شود، در مورد وضعیت بازیکنان از جمله مارسلو صحبت و تصمیم گیری خواهیم کرد.»

اتحاد بازیکنان:«فکر می‌کنم رختکن در سطح بالایی قرار دارد؛ با بازیکنانی حرفه‌ای و بدون تکبر. همه بسیار متواضع و محترم هستند. چنین رختکنی را در دوران مربیگری‌ام، کمتر دیده‌ام.»

1711247

 

سخنان صلاح مبنی بر  اینکه در پستش بهترین بازیکن دنیاست:« حق دارد چون یافتن یک بال راست یا چپ مانند او در دنیا آسان نیست. او در پست خودش بهترین در جهان است.»

سفیر مادرید:« دوست دارم در مادرید بمانم و اینجا زندگی کنم. مادرید یک شهر بزرگ با مردمی شاد است که خوب زندگی می‌کنند و خوب هم غذا می‌خورند.»

حضور یک‌روزه امباپه در مادرید:« (با خنده) مادرید جایی برای زندگی و همیشه ماندن است و نه گذراندن تعطیلات.»

فوتبالیستی که بیش از همه شما را شگفت زده و ناامید کرده است:« هیچ بازیکنی مرا ناامید نکرد و هرکسی کار خودش را انجام داد. کسانی که کمتر در مورد آنها می‌دانستم، بیشتر مرا شگفت‌زده کردند؛ فده والورده، رودریگو و کاماوینگا. وینیسیوس مرا غافلگیر نکرده چون می‌دانستم چه توانایی‌های بالایی دارد و حالا نسبت به گذشته در تمام کنندگی بهتر کار می‌کند.»

دیدگاه‌ها