کد خبر : 1824233 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 16:12 | 8.8K بازدید | 9 دیدگاه

سرنوشت ال‌کلاسیکوی ایران با خلاقیت رقم می‌خورد

مهدی ترابی و فرشاد احمدزاده دو مهره‌ای هستند که می‌توانند با درخشش خود سرنوشت بازی را تغییر دهند.

سرنوشت ال‌کلاسیکوی ایران با خلاقیت رقم می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و هفتم، پرسپولیس و سپاهان، دو رقیب سنتی به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی حساس در شهر سیرجان برگزار می‌شود و همان‌طور که نویدکیا هم در کنفرانس پیش از بازی گفت دو تیم تنها برای برد وارد زمین می‌شوند.

رقابت مهره‌های سابق دو تیم با یکدیگر جذابیت‌های بالایی دارد اما شاید همه چیز در میانه میدان و جایی که دو هافبک خلاق تیم‌ها بازی می‌کنند رقم بخورد.

فرشاد احمدزاده که یکی از بهترین‌های سپاهان در این فصل بوده باید مقابل هم‌تیمی‌های سابق خود قرار بگیرد. احمدزاده در این فصل دو گل زده، دو پاس گل داده و میانگین شوت ۱.۹۸ و دریبل موفق ۱.۵۵ را به ثبت رسانده است. این بازیکن انگیزه بسیار بالایی مقابل تیم یحیی گل‌محمدی خواهد داشت.
1713150

از طرف دیگر موثرترین بازیکن سرخ‌پوشان مهدی ترابی بوده است. ترابی در این فصل 10 پاس گل داده و سه گل نیز به ثمر رسانده است. او با میانگین ۲.۰۳ پاس کلیدی در این فصل آمار بهتری در این زمینه نسبت به فرشاد احمدزاده دارد اما از لحاظ آماری در شوتزنی و دریبلِ موفق از هافبک سپاهان کمی عقب‌تر است.

1713152

شاید سرنوشت ال‌کلاسیکوی ایران به خلاقیت و حرکات موثر مهدی ترابی و فرشاد احمدزاده گره خورده باشد و باید دید کدام‌یک از این دو بازیکن نمایش بهتری خواهند داشت.

دیدگاه‌ها