کد خبر : 1824239 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 16:38 | 15.6K بازدید | 8 دیدگاه

رونالدو الگویم است

رویایم قهرمانی با میلان در چمپیونزلیگ است

ارزوی بزرگ رافائل لیائو، قهرمانی با میلان در چمپیونزلیگ است.

رویایم قهرمانی با میلان در چمپیونزلیگ است

به گزارش "ورزش سه"، رافائل لیائو، بال ۲۲ ساله پرتغالی میلان، فصل فوق العاده‌ای را زیر نظر استفانو پیولی سپری می‌کند و در ۴۰ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۹ پاس گل داده است. باشگاه اکنون امیدوار است که قراردادی جدید با او منعقد کند زیرا قرارداد فعلی او در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. میلان به 4 امتیاز از دو بازی پیش رو نیاز دارد تا فاتح اسکودتو شود.

1690431

 

لیائو در پاسخ به این سوال که آیا در میلان خوشحال است یا خیر گفت:«  بله من اینجا خوشحالم. فصل خوبی را در میلان داشتم و دوست دارم فصل را با یک قهرمانی تمام کنم و جام را به‌دست بیاوریم. مهم نیست گل بزنم یا خیر بلکه کسب جام قهرمانی اهمیت زیادی دارد.»

 الگوهای دوران ورزشی:« رونالدو، ام‌باپه، نیمار، رونالدینیو و ابراهیموویچ الگوهای من هستند. اگر در مورد زلاتان صحبت نکنم، مرا خواهد کشت.»

1662749

 

سرسخت‌ترین مدافع:« میلان اشکرینیار که در این اینتر ایتالیا بازی می‌کند سخت‌ترین مدافعی است که در سری آ با او روبه‌رو شده‌ام.»

رویای بزرگ: «بزرگ‌ترین رویای من قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.»

لیائو به قهرمانی اسکودتو با میلان نزدیک است، میلان تنها باید روز یک‌شنبه آتالانتا را شکست دهد و اینتر برابر کالیاری امتیاز از دست بدهد تا اولین قهرمانی خود را در یک‌دهه اخیر کسب کند. دیدار حساس دو تیم فردا یک‌شنبه در سن سیرو برگزار می‌شود و باید دید میلان می‌تواند به انتظار طولانی‌مدت هواداران خود برای قهرمانی در لیگ پایان دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها