کد خبر : 1824242 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 17:22 | 41.5K بازدید | 13 دیدگاه

لئوناردو وارد عمل شد؛

سرمربی طارمی روی نیمکت PSG؟

پاری‌سن ژرمن سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو را به‌عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو در فصل آینده در نظر گرفته است.

سرمربی طارمی روی نیمکت PSG؟

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه یک سال از قرارداد فعلی مائوریسیو پوچتینو با پاری‌سن ژرمن باقی مانده، اما تقریبا تردیدی وجود ندارد که او در تابستان امسال باشگاه را ترک کند،. اگرچه غرامت اخراج پوچتینو رقمی در حدود 15 میلیون یورو برآورد شده، اما باشگاه متمول فرانسوی تمایلی به ادامه همکاری با این سرمربی آرژانتینی ندارد و تمام ارکان مدیریتی این تیم در مورد قطع همکاری با پوچتینو به جمع بندی نهایی دست پیدا کرده‌اند.

نام‌های زیادی به‌عنوان گزینه بعدی هدایت پاری‌سن ژرمن برای فصل بعد منتشر شده و امروز نشریات فرانسوی مدعی شدند مدیران این باشگاه با سرجیو کونسیسائو، سرمربی فعلی و موفق پورتو برای جانشینی مائوریسیو پوچتینو وارد مذاکره شده‌اند. 

1713158

اگرچه زین‌الدین زیدان گزینه اول پاریس برای جانشینی پوچتینو است، اما به‌نظر زیزو به شغل هدایت تیم ملی فرانسه چشم دوخته و پاری‌سن ژرمن باید به‌دنبال گزینه دیگری باشند. نام‌هایی چون آنتونیو کونته از تاتنهام، یواخیم لو سرمربی سابق آلمان و تیاگو موتا از اسپتزیا مطرح شده و حالا اسم سرجیو کونسیسائو نیز در لیست این باشگاه قرار گرفته است.

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن ژرمن، اخیرا با سرمربی پورتو در مورد این پیشنهاد ملاقات کرده و سرجیو کونسیسائو نیز خود را علاقه‌مند به پیوستن به تیم فرانسوی نشان داده است. در قرارداد فعلی کونسیسائو با پورتو، بند فسخ 10 میلیون یورویی وجود دارد و باشگاه پاری‌سن ژرمن مشکلی با پرداخت این رقم نخواهد داشت. 

سرجیو کونسیسائو در دوران حضور در پورتو علاقه زیادی به مهدی طارمی نشان داده و البته بارها جواب این اعتماد را به بهترین شکل ممکن گرفته است. پس احتمال دارد در صورت انتقال به پاری‌سن ژرمن، سرجیو کونسیسائو این ستاره ایرانی را نیز به‌همراه خود به پاریس ببرد.

دیدگاه‌ها