کد خبر : 1824243 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 17:19 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

یازده بازیکن منتخب حسینی برای دوئل با شهرخودرو؛

پیکان با 4 تغییر امیدوار به طلسم‌شکنی در مشهد

ترکیب تیم فوتبال پیکان برای رویارویی با شهرخودرو خراسان در دیداری از هفته بیست و هفتم لیگ برتر مشخص شد.

پیکان با 4 تغییر امیدوار به طلسم‌شکنی در مشهد

به گزارش "ورزش سه"، کسب 5 تساوی و متحمل شدن 3 شکست در 8 دیدار اخیر پیکان در لیگ برتر باعث شد تا جایگاه شاگردان مجتبی حسینی در نیمه بالای جدول به خطر بیفتد و آن‌ها برای حفظ موقعیت خود در جمع 8 تیم برتر جدول، نیازمند کسب 3 امتیاز در مشهد هستند.

شهرخودرویِ قعرنشین، حریف امروز شاگردان مجتبی حسینی است؛ تیمی که برای بقا می‌جنگد و پیکانی‌ها روز سختی را در مشهد در پیش خواهند داشت.

سرمربی باتجربه پیکان بعد از شکست تیمش برابر سپاهان، به سراغ تغییر در ترکیب تیمش رفته و امروز خودروسازان با 3 تغییر نسبت به دیدار قبلی مقابل حریف مشهدی صف‌آرایی می‌کنند.

مهم‌ترین تغییر در خط دروازه رخ داده و فرهاد مجدکرمانشاهی به جای محمد ناصری درون دروازه ایستاده است؛ در میانه میدان، اسماعیل بابایی جانشین محمدجواد آزاده شده و در فاز هجومی هم پیمان رنجبری و محمدحسین فلاح به نیمکت منتقل شده‌اند و به‌جای آن‌ها امروز در ترکیب اصلی پیکان، مجتبی حقدوست و ابراهیم صالحی جای گرفته‌اند.

ترکیب یازده نفره پیکان برابر شهرخودرو:
فرهاد مجد‌کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز‌ جدی، امیرحسین غلامی، سامان فلاح، میلاد بدرقه، علی رمضانی، اسماعیل باباییی، غلامرضا ثابت‌ایمانی، محمد قاسمی‌نژاد، مجتبی حقدوست و ابراهیم صالحی

دیدگاه‌ها