کد خبر : 1824247 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 17:47 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

مسابقه سختی پیش روی میلان است؛

پیولی: نتیجه بازی اینتر برایم مهم نیست!

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد تمام تمرکز تیمش معطوف به دیدار مقابل آتالانتا خواهد بود.

پیولی: نتیجه بازی اینتر برایم مهم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در آخرین بازی خانگی خود در این فصل، فردا عصر در استادیوم سن سیرو به مصاف آتالانتا می‌رود. اگر میلان به سه امتیاز دست یابد و اینتر نیز مقابل کالیاری پیروز نشود، آنها می‌توانند قهرمانی در سری آ را جشن بگیرند. استفانو پیولی پیش از این دیدار به تمجید از کیفیت آتالانتا پرداخته و تاکید کرد یک مانع دشوار دیگر پیش روی تیمش قرار دارد.

استفانو پیولی گفت: "ما از مقطع بازی مقابل لاتزیو، در حال انجام مسابقاتی همانند دیدارهای جام حذفی هستیم. در این مدت موانع زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و فردا یک مانع بزرگ دیگر در پیش روی خود داریم. آتالانتا ما را مجبور خواهد کرد که بهترین عملکردمان را در زمین ارائه دهیم، زیرا آنها بعد از ما بهترین تیم در بازی‌های خارج از خانه در این فصل لیگ ایتالیا هستند.

1690331

شکست مقابل آتالانتا با نتیجه 5-0 در برگامو در ژانویه 2020؟  آن شکست تحقیرآمیز برای درک بسیاری از موارد برای بازیکنان میلان مفید بود. اما من فکر نمی‌کنم بازی فردا به‌منزله پایان یافتن یک دوره در باشگاه باشد. بازی بسیار مهمی در مقابل آتالانتا در پیش داریم، اما ما طرز فکر خود را تغییر نخواهیم داد. ما در بازی رفت و مقابل یک حریف قدرتمند، خوب بازی کردیم. اما من فردا از جامپیرو گاسپرینی انتظار دارم تاکتیک متفاوتی در پیش گیرد و البته ما نمی‌دانیم کدام بازیکنان در ترکیب ثابت حریف قرار خواهند گرفت.

بازی سختی پیش روی میلان خواهد بود و ما باید خود را به‌خوبی برای این مسابقه آماده کنیم. ما فقط باید روی بازی فردا شب تمرکز کنیم و نتیجه این دیدار است که تعیین می‌کند در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد. من به بازی اینتر فکر نمی‌کنم و نتیجه آن مسابقه برایم مهم نیست. ما به انگیزه‌ای بیشتر از این نیاز نداریم و با همین شرایط در صدر جدول قرار گرفته‌ایم. همه بازیکنان مانند من متمرکز و با انگیزه هستند، با انرژی مثبت سوار اتوبوس می‌شویم و هواداران میلان نیز 95 دقیقه از ما حمایت می‌کنند."

دیدگاه‌ها