کد خبر : 1824274 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 19:35 | 16.3K بازدید | 3 دیدگاه

توخل مزد درخشش روملو لوکاکو را داد (عکس)

توماس توخل مزد درخشش روملو لوکاکو در بازی‌های اخیر چلسی را داد و این بازیکن برای بازی برابر لیورپول در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، از دقایقی دیگر دو تیم چلسی و لیورپول در فینال جام حذفی انگلیس که در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار می‌شود به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دو تیم چندی پیش در فینال جام اتحادیه نیز برابر هم قرار گرفتند که در آن بازی تیم یورگن کلوپ در ضربات پنالتی موفق به شکست چلسی شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

یکی از مهم‌ترین ابهامات درباره ترکیب اصلی چلسی برای بازی امشب به خط حمله این تیم مربوط می‌شد. جایی که مشخص نبود آیا توماس توخل از روملو لوکاکو در ترکیب اصلی خود استفاده خواهد کرد یا مانند فینال‌های قبلی کای هاورتز را به‌عنوان مهاجم کاذب در ترکیب قرار خواهد داد.

خود سرمربی آلمانی نیز در نشست خبری پیش از بازی گفته بود: "به احتمال زیاد یکی از این دو نفر فقط در زمین قرار می‌گیرند. ما امروز ترکیب را انتخاب نمی‌کنیم. روملو اخیراً به میدان رفت گلزنی کرد و هر کاری برای حضور در زمین انجام داد."

با این وجود به نظر می‌رسد که درخشش روملو لوکاکو در بازی‌های قبلی چلسی و گلزنی‌های او نظر توماس توخل را در رابطه با این بازیکن تغییر داده است چرا که دقایقی پیش ترکیب چلسی برای بازی حساس امشب مقابل لیورپول اعلام شد و نام ستاره بلژیکی نیز در بین 11 مرد اصلی توخل برای فینال امشب مشاهده می‌شود.

1713206

دیدگاه‌ها