کد خبر : 1824278 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 19:45 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل لیگ با کلی انگیزه به دربی رسید

نفر اول جدول گلزنان لیگ بیست و یکم، بعد از یک هفته غیبت به ترکیب مس رفسنجان برگشت.

آقای گل لیگ با کلی انگیزه به دربی رسید

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا با 13 گل زده، فاصله نسبتا مطمئنی با نفرات پایین‌تر از خود در جدول گلزنان لیگ بیست و یکم ایجاد کرده است. او شانس زیادی برای رسیدن به کفش طلا دارد مگر این که تعقیب کنندگانش با یک هت‌تریک یا پوکر، جهشی بلند کنند.

مهاجم مس برخلاف فصل گذشته که با پیراهن گل گهر، روند گلزنی پرنوسانی داشت، در این فصل توانسته در طول فصل با وقفه‌های کم و به‌صورت متوالی گلزنی کند. او بعد از دو هفته ناکامی در گلزنی، در هفته بیست و پنجم مقابل فجر موفق شد یک گل زیبا به ثمر برساند ولی بازی بعدی مقابل نساجی را به‌دلیل مصدومیت از دست داد.

مس در غیاب منشا موفق به شکست دادن قهرمان جام حذفی شد اما نگرانی در مورد غیبت منشا در بازی حساس این هفته مقابل گل گهر در اردوی این تیم وجود داشت؛ اتفاقی که رخ نداد و گلزن نارنجی‌پوشان با پشت سر گذاشتن مصدومیتش از ناحیه کشاله ران پای چپ، خود را به دربی حساس کرمان رساند.

گادوین منشا با گلزنی مقابل فجر تعداد گل‌های خود را به عدد 13 رساند. او به دنبال این است تا با بیشتر کردن تعداد گل‌هایش، هم شانس کسب کفش طلا را بالاتر ببرد و هم از ادموند بزیک (آقای گل لیگ دوم با 13 گل) که در رکورد کمترین گل زده برای کسب عنوان آقای گلی، مشترک هستند، عبور کند.

منشا امشب انگیزه‌های دیگری هم برای درخشش دارد. او فصل گذشته در گل گهر حضور داشت و اگر روند گلزنی‌هایش را مثل این فصل، متوالی پیش می‌برد، می‌توانست یک سال زودتر به‌عنوان آقای گلی دست یابد. ستاره نیجریه‌ای فصل گذشته‌ با پیراهن گل گهر دو گل به مس در همین ورزشگاه (شهدای مس) زده بود. او در دور رفت 83 دقیقه برای مس بازی کرد ولی نتوانست به تیم سابقش گلزنی کند و باید دید می‌تواند امروز مثل فصل گذشته در دربی کرمان گلزنی کند یا خیر.

دیدگاه‌ها