کد خبر : 1824328 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 22:47 | 11K بازدید | 4 دیدگاه

هفتمین آقای گلی لوا و برابری با رکورد اسطوره بایرن

رابرت لواندوفسکی برای هفتمین بار جایزه آقای گلی بوندس‌لیگا را از آن خود کرد.

هفتمین آقای گلی لوا و برابری با رکورد اسطوره بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در هفته پایانی رقابت‌های بوندس‌لیگا و در یک دیدار کاملا تشریفاتی مهمان ولفسبورگ بود و نهایتاً با تساوی 2-2 برابر حریف خود متوقف شد؛ یک امتیازی که طعم تلخی برای شاگردان یولیان ناگلزمان داشت چرا که پیش از بازی حسن صالح حمیدزیچ خبر تلخی را به هواداران بایرن داد.

مدیر ورزشی بایرن پیش از دیدار برابر ولفسبورگ درباره لواندوفسکی گفت: "من با لواندوفسکی صحبت کردم و او در این گفت‌و‌گو به من گفت که نمی‌خواهد پیشنهاد ما برای تمدید قرارداد را بپذیرد و دوست دارد باشگاه بایرن مونیخ را ترک کند. او گفت که علاقه دارد تصمیم دیگری بگیرد، اما نگرش و رویکرد ما در مورد آینده این بازیکن تغییر نکرده است. لواندوفسکی تا 30 ژوئن سال 2023 با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد و این یک واقعیت است. من کاری با این مسائل ندارم و موضع ما همیشه روشن بوده است."

1713306

با این حال لواندوفسکی در این احتمالاً آخرین بازی خود برای بایرن مونیخ نیز موفق به گلزنی شد. ستاره لهستانی سی و پنجمین گل خود در این فصل بوندس‌لیگا را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند و موفق شد برای هفتمین بار عنوان آقای گلی این مسابقات یا همان کفش طلای بوندس‌لیگا را از آن خود کند. لواندوفسکی همچنین با کسب این عنوان با رکورد افسانه باشگاه بایرن مونیخ یعنی گرد مولر که او نیز هفت بار آقای گل بوندس‌لیگا شده بود؛ برابری کرد.

دیدگاه‌ها