کد خبر : 1824329 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 22:48 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی در یک مسابقه مهم برای رتبه چهارم

برد ژنرال را این‌طور جشن گرفتند

شاگردان امیرقلعه‌نویی در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسیدند و به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کردند.

 برد ژنرال را این‌طور جشن گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که چشم بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر به اهواز و سیرجان بود، یکی از دیدارهای حساس این هفته نیز در رفسنجان برگزار شد و تیم فوتبال مس رفسنجان درخانه از گل گهر پذیرایی می‌کرد.
دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه قاسم سلیمانی یکی از جذاب‌ترین دیدارهای نیم فصل اول مسابقات بود که با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید و در شرایطی این دو به رقابتِ برگشت رسیدند که هر دو تیم انگیزه‌های زیادی برای پیروزی و قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر مسابقات داشتند.
نیمه اول دربی کرمان در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که وزش باد به سود تیم میزبان بود و مس رفسنجان بود که عملکرد بهتری نسبت به شاگردان امیرقلعه‌نویی داشت؛ عملکردی که البته با درخشش محسن فروزان به گل نرسید.
با شروع نیمه دوم اما شاهد متحول شدن تیم گل گهر بودیم و با دو تعویض  امیرقلعه نویی که مرتضی تبریزی و فرشید باقری را برای عوض کردن جریان مسابقه به ترکیب تیمش اضافه کرد، گل گهر با ضربه سر امین پورعلی به گل اول مسابقه دست یافت و در دقیقه 73 هم گل دوم با همکاری تبریزی و ضربه نهایی فرشید باقری به‌دست آمد.
با این پیروزی گل گهر که هفت امتیاز نیز به‌دلیل استفاده از بازیکن گابنی از دست داده 42 امتیازی شد و با توجه به شکست فولاد خوزستان مقابل استقلال؛ جای این تیم را در جدول رده بندی گرفت تا این‌طور هواداران حاضر در ورزشگاه قاسم سلیمانی به تشویق بازیکنان بپردازند و اعضای تیم در رختکن ادامه این جشن را دنبال کنند و خوشحالی از پیروزی در دربی را با عکسی یادگاری به ثبت برسانند.

1713307
1713308
1713309
1713310

دیدگاه‌ها