کد خبر : 1824330 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 22:50 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

ربیعی: با احترام به امیرخان، کمترین حق ما نباختن بود

محمد ربیعی پس از شکست در دربی کرمان در نشست خبری حاضر شد تا به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دهد.

ربیعی: با احترام به امیرخان، کمترین حق ما نباختن بود

به گزارش "ورزش سه" نشست خبری بعد از بازی گل‌گهر با مس رفسنجان با صحبت‌های ربیعی آغاز شد؛ او گفت:" خسته نباشید و تبریک به تیم گل‌گهر و آقای قلعه‌نویی می‌گویم و یک خسته نباشید و خداقوت به بچه‌های تیم خودم به‌خاطر اینکه فوتبال درستی را بازی کردیم و شاید اتفاقات خوب بازی برای ما که در مسیر بدشانسی قرار داریم؛ نبود. از ۲۴ ساعت قبل از بازی که مشخص شد منشا را نداریم و روز بازی که دو بازیکن مسموم شدند و با تدابیر کادر پزشکی رسیدند. در بین دو نیمه هم  مهرداد رضایی به‌خاطر مصدومیت گرفتار شد و دقیقه ۶۰ از بازی خارج شد. مرحبا می‌گویم به‌خاطر تعصب بازیکنانم که با درد و سختی خودشان را به بازی رساندند. منشا هم که می‌دانید پای چپ نداشت امشب و این کارمان را سخت کرده بود. از بچه‌ها واقعا راضی‌ام چون فلسفه بازی‌ام پیاده می‌شود. قبلا هم گفتم با نتیجه کار ندارم چون باز‌ی‌هایی بوده که بردیم ولی بعد از بازی گفتم خوب نبودیم اما این باخت‌ها ارزشمند است. در نیمه اول و دوم، چهار یا پنج موقعیت از دست دادیم و در کمترین فرصت‌های حریف سخت‌ترین جریمه‌ها را دادیم و روی ضربات ایستگاهی که نقاط قوت حریف است و به بازیکنان گوشزد کرده بودیم؛ گل خوردیم. بعد از حملات مداوممان هم یک ضدحمله خوردیم که طبیعی بود ولی از بچه‌ها تشکر می‌کنم و اینکه دربی کرمان انقدر پرشور و تهاجمی بود؛ برای فوتبال کرمان باعث افتخار است. با احترام به استاد بزرگوار آقای قلعه‌نویی تیم ما امروز اصلا لایق شکست نبود و در کمترین حالت حقش نباختن بود اما اتفاقات فوتبالی است و کاریش نمی‌شود کرد. تشکر می‌کنم از تماشاگران که آمدند و دوست داشتم برد به آنها تقدیم کنیم و بازیکنانم که شایسته تقدیر و تشویق هستند؛ تلاش کردند اما نشد. امیدوارم که آقای افشاریان عزیز هم فکر نکند که تیم مس رفسنجان پنجم یا ششم جدول است بازی‌هایش مهم نیست. خواهش می‌کنم در نهایت احترام در چینش داوران دقت کنند. فقط گرفتن یا نگرفتن پنالتی ‌به معنای اشتباه کردن نیست؛ بعضی وقت‌ها مثل امروز با احترام به حاج ملک، بدترین قضاوتی بود که‌ برای تیمم ‌انجام شد؛ به نظرم روی چندتا از خطاها، بازیکنان گل‌گهر می‌توانستند کارت بیشتری بگیرند و یکی دوجا حتی اخراج شوند . با احترام، از این قضاوت راضی نیستم.
* تعویض دوباره‌ی پورامینیِ جانشین
مهرداد رضایی مصدوم شد که خواستیم تعویضش کنیم. مدار بازی صفر صفر بود. بعد در یک - هیچ تعویض رخ داد و پورامینی به‌خاطر مصدومیت رضایی آمد و بدون تعارف به‌خاطر تشدید نشدن مصدومیتش تعویضش کردم و بعد که عقب افتادیم؛ تغییر استراتژی بود وگرنه پورامینی کارش را می‌کرد اما نیاز به بازیکن روبه‌جلوتری داشتیم. چندین موقعیت هم ایجاد کردیم. قائم آمد که توپ‌های بیشتری در بخش تهاجمی ایجاد کند که موفق هم شد و شاید اگر بازی سه یا چهار دقیقه دیگر ادامه داشت گل می‌زدیم اما بیش از ۱۱ بازی جلوی سیرجان ایجاد کردیم و نبردیم. ولی اگر از آقای قلعه‌نویی هم بپرسید هیچ تیمی اندازه مس روی دروازه‌شان موقعیت نساخت. امیرخان جزو مفاخر فوتبال ما است اما نمایش امروز باعث خوشحالی کرمانی‌هاست که این دو تیم انقدر خوب بازی کردند. مایه مباهات است.
* اشتباه منجر به گل عقیل کعبی
طبیعی است که بازیکن به‌عنوان انسان اشتباه کند. ربات نیستند و تحت فشار قرار می‌گیرند. عقیل با مصدومیت خودش را به بازی رساند و در جریان بودم همسترینگش مشکل داشت. جزو شاگردان بسیار خوب من است و دو سال با تمام وجود بازی کرد حالا یک‌جا هم آمد کار بهتری کند؛ به هرحال توپ لو رفت ولی چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌کند؛ به یاد بیاوریم که برای ما در این دوسال فوق‌العاده بوده و دو گل‌خوب هم زده و این اشتباهات جزو موارد طبیعی است. خداوکیلی خیلی زحمت کشید و من راضی‌ام از او. خط دفاع ما فرصت آنچنانی به گلگهر که جزو خطوط حمله خوب است ندادیم. این یکی دو توپ آخر هم به‌خاطر حمله همه‌جانبه ما بود وگرنه در ۶۰ دقیقه اول موقعیت خاصی ندادیم جز فرصت استنلی.

دیدگاه‌ها