کد خبر : 1824336 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 23:13 | 11.5K بازدید | 6 دیدگاه

سروش و سجاد؛ مدعی گل ویژه به پرسپولیس

پرسپولیس در شرایطی گل دوم برابر سپاهان را هم دریافت کرد که باید دید کدامیک از سرخابی‌های سابق، زننده این گل لقب خواهند گرفت.

سروش و سجاد؛ مدعی گل ویژه به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شاگردان یحیی گل محمدی امیدوار بودند با برتری برابر سپاهان فاصله امتیازی خود را همچنان با استقلال در کورس قهرمانی حفظ کنند، با برد آبی‌ها در اهواز و دریافت دو گل توسط پرسپولیس مقابل طلایی‌پوشان، باید کار قهرمانی را تمام شده تصور کرد.

سپاهان در نیمه اول با شوت دیدنی حسینی موفق شد برنده راهی رختکن شود و این در حالی بود که در نیمه دوم انتظار می‌رفت تغییرات تاکتیکی و فنی در جمع سرخ‌ها آنها را به سمت گل تساوی پیش ببرد، ضربه ایستگاهی سروش رفیعی همه چیز را سخت‌تر از حد تصور کرده است.

سپاهانی‌ها از روی ضربه ایستگاهی که سروش رفیعی ارسال کرد و اشتباه حامد لک را هم در پی داشت، به گل دوم خود رسیدند و اکنون دقایق باقیمانده را با خیالی‌ آسوده‌تر دنبال خواهند کرد. این ضربه ایستگاهی که با غافلگیری خط دفاعی و بی توجهی آنها به سجاد شهباززاده از سوی مدافعان پرسپولیس همراه بود، در ادامه با اشتباه تخمینی از سوی حامد لک همراه شد تا توپ وارد دروازه شود.

باید دید شهبازاده موفق شده در آخرین لحظه روی توپ ارسالی سروش رفیعی تاثیر بگذارد یا هافبک اسبق سرخپوشان با اشتباه خط دفاعی و گلر حریف به گل در این بازی دست یافت.

دیدگاه‌ها