کد خبر : 1824339 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 23:25 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

کیانی: در رختکن فهمیدم گل ذوب آهن آفساید نبود

کاپیتان تراکتور می‌گوید که گل ذوب آهن به اعتقاد او آفساید نبوده است.

کیانی: در رختکن فهمیدم گل ذوب آهن آفساید نبود

به گزارش ورزش سه، مهدی کیانی پس از تساوی برابر ذوب آهن در خصوص شرایط تراکتور در جدول و همچنین بازی امروز عنوان کرد: به نظر من جایگاه اصلی تراکتور اینجا نیست اما برای بهترین تیم های دنیا هم این اتفاق پیش می‌آید. می‌دانستیم بازی سختی داریم و تیم ذوب آهن تیم خوبی است که یقه پرسپولیس را اینجا گرفته است. باز هم خدا کمک کرد و یک‌ امتیاز را گرفتیم. انشاالله بتوانیم سه بازی هم با خیر و خوشی بگذرانیم و سال بعد یک تیم پر قدرت را روانه لیگ کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

کیانی در پاسخ به این سوال که تراکتور برای رسیدن به قهرمانی باید چه مسیری را دنبال کند گفت: واقعا لیاقت هواداران ما سالی یک جام هست و واقعا در حال حاضر شرایط ناامید کننده است. اما انشاالله آقای زنوزی، هواداران عزیز و مسئولان شهر تبریز دست به دست هم بدهند تا باشگاه حرفه ای شود و بتوانیم سال بعد پر قدرت باشیم و بازیکنان توانمندی بگیریم تا چیزی که در حد و اندازه تراکتور است را راهی لیگ کنیم.

وی در مورد گل ذوب آهن که آفساید اعلام شد بیان کرد: ما از روی نیمکت فکر کردیم گل آفساید بوده اما در رختکن که ما دیدیم می‌گفتند آفساید نبوده است. باز هم‌ کارشناسان داوری باید نظر بدهند. به هر حال داور هم تحت فشار روحی و روانی است و گاهی خطا هم‌ پیش می‌آید. به فال نیک می‌گیریم. خدایی نکرده تهمتی به داور نزنیم. انسان است و یک روز هم اشتباه می‌کند. به او خسته نباشید می‌گویم.

بازیکن تراکتور درباره اعتراض تیم ها به داوری ها و بیانیه نویسی تیم ها گفت: ناراحت کننده است. من می‌خواهم به عنوان یک کوچک تر از پیشکسوتان فوتبال گله کنم که در فضای مجازی برای هم پست می‌گذارند و توهین می‌کنند. به نظر من این قابل قبول نیست. این فوتبال تمام می‌شود و دنیا ارزش ندارد. تا هستیم قدر یکدیگر را بدانیم و به هم بی احترامی نکنیم. ما همه یک خانواده هستیم و نان و نمک هم را خوردیم. حرمت ها باید حفظ شود. در فضای مجازی چیزهایی می‌بینیم که مربی به بازیکن، بازیکن به مربی توهین می‌کنند. این کارها خوب نیست و با این شرایط فوتبال رو به پیشرفت نیست. باید به هم کمک کنیم تا فوتبال را به جایگاهی برسانیم تا هوادار از فوتبال لذت ببرد.

دیدگاه‌ها