کد خبر : 1824341 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 23:28 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی رحمتی با متانت در مورد آن قضاوت حرف زد

فاضلی: نشستیم و به داور اعتماد کردیم

مربی آلومینیوم اراک می گوید فشار بازی ها شاگردان آنها را خسته کرده است.

فاضلی: نشستیم و به داور اعتماد کردیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: این برد را به همه هواداران عزیزمان تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم خوشحالشان کنیم و رتبه تیم را یک مقدار ارتقا دهیم و روند مثبتمان را که هفته گذشته اختلالی در آن ایجاد شده بود ادامه بدهیم. شاید یکسری جاها نتایج به نفع ما نبوده ولی خدا را شکر روند خوبی بوده و ما از عملکرد بچه ها راضی هستیم. برنامه ریزی  مسابقات به نوعی است که به خصوص به بچه های ما فشار می آید، زیرا تیم ما استراحت نکرد و ما قبل از این با اتوبوس و هواپیما خودمان را به  بازی رساندیم و فشار زیادی به ما وارد شد. به این بچه ها دست مریزاد می‌گویم که با غیرت خودشان توانستند این بازی را در بیاورند از آنها تشکر می کنم ولی باید راهکاری برایش اندیشیده شود. ای کاش تیم هایی مثل ما و نساجی که در فینال بودیم بیشتر استراحت می کردیم و این موضوع در ادامه مسیر بیشتر به ما کمک می کرد. ما در همین بازی مصدوم دادیم و با اینکه تمام راهکار های علمی و عملی برای کاهش آسیب های بچه ها و برای بهبود ریکاوری آن ها اعمال می کنیم ولی متاسفانه بازیکن یک ظرفیتی دارد. بحث مسافت ها و فشار بازی‌ها از کنترل ما خارج است. خواهش می کنم برای فصل آینده تمهیداتی بیندیشند.
او در مورد روند بازی ادامه داد: تیم ما از یکی از راه‌های گلزنی که در نظر داشتیم در دقیقه ۱ به گل رسید. دیدیم تیم حریف بازی مستقیم را بسیار عالی انجام می داد، در این شیوه بازی واقعا عالی بودند، یک مقدار مالکیت و پرسینگ ما را دچار اختلال کرد و مجبور شدیم در این بازی شکل بازی مان را عوض کنیم. باز هم روی یکی از پلن هایی که این هفته رویش کار کرده بودیم یعنی شوت از راه دور به گل رسیدیم و این برای ما باعث خوشحالی است. ما ۴ برنامه برای رسیدن به گل داشتیم که از دو تای آن استفاده کردیم. از بچه ها راضی هستیم فقط در بعضی مواقع باید بدانند که تمرکز را باید حفظ کنند. باید این را بدانیم که تیم ما به‌هر‌حال فینالیست جام حذفی بوده و شاید خیلی از تیم ها آنالیزشان روی ما بهتر شده، ما را می بندند و کنترل می‌کنند. باید بچه های ما فراتر از قبل از فینال جام حذفی عمل کنند،اگر بخواهیم امتیازات را جمع کنیم. آخر فصل و کار سخت است اما به هر حال به تمرکز بیشتر بچه ها نیاز داریم تا جایگاه تیم آلومینیوم را ارتقا دهیم. بچه ها اعتراف کردند جایگاه ما اینجا جدول نیست. امیدوارم همین چیزی که در ذهن آنها است در عمل هم اجرا کنند. می‌دانم مشکلات زیادی بوده ولی باز هم از بچه ها تشکر می کنم، امیدوارم دوباره تماشاگران را خوشحال کنیم.
مربی آلومینیوم در مورد قضاوت داور نظرش را اینگونه بیان کرد: ما سعی کردیم زیاد در مورد داوری اظهار نظر نکنیم. برنامه ما این بوده، هفته پیش هم مشاهده کردید پنالتی صد درصد ما را داور نگرفت، سرمربی ما در کنفرانس خبری با متانت خاصی فقط اشاره ای کرد. اگر یک میانگین بگیریم از لحاظ داوری آسیب دیدیم. در ابتدا به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم اگر قرار باشد در بازی امروز ما هم گله بکنیم در برخی صحنه های یک مقدار مهربانانه تر با تیم حریف برخورد می کرد، مثلا صحنه ای که مصطفی احمدی در ضد حمله توپ را گرفته و خطا نبود ولی دقیقاً مثل همان صحنه روی بازیکن ما خطا شد و نگرفتند. گل ما کاملا سالم بود ولی بازهم کارشناسان داوری می بینند و نظر می‌دهند. ما به سالم بودن گل ایمان داریم و حتی خطایی که روی مهرداد بایرامی شد درون باکس بود و می توانست پنالتی باشد. از تیم داوری تشکر می‌کنم و دوست داریم که اجازه بدهیم کارشان را بکنند. در یک سری جاها فشار بازی روی ما هست و ممکن است اعتراض کنیم ولی برنامه کادرفنی ما این است اجازه بدهیم داور کارش را بکند حتی در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی اصلا نیمکت ما بلند نشد و اعتراضی نکرد حتی در صحنه ای که نیمکت حریف اعتراض کرد ما نشسته بودیم و با اعتماد کامل به داور گفتیم که کارش را دنبال کند.
وی در مورد دیدار هفته آینده با استقلال و اینکه می توانند روند نباختن های حریف را پایان دهند گفت: ما اول باید برویم و ببینیم چه نفراتی را داریم و چه نفراتی را نداریم و نیاز به یک برنامه چند بعدی برای آماده سازی داریم. به هرحال نفرات ذخیره ما هم باکیفیت هستند. بعد از این پله پله جلو می رویم ولی مهم ترین مسئله برای ما این است که بچه ها را ریکاوری کنیم، تعداد بازیکنان ما کم هستند، نفرات ذخیره باکیفیت هستند ولی به لحاظ کمیت مشکل داریم.
تیم صنعت نفت آبادان نزدیک به ۳۰ بازیکن و حتی بازیکن زیر ۲۳ سال داشت که امروز بازی کرد و ما در لیستمان به آن  صورت بازیکن زیر ۲۳سال نداریم، فقط سینا حاتمی و مهدی سجادی هستند تا بنزین سبزمان را تزریق کنیم. انشاالله این بچه ها را به تیم وصل و کمک بکنیم.

دیدگاه‌ها