کد خبر : 1824353 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 00:30 | 52.1K بازدید | 13 دیدگاه

من یک مبارزه گرم و خدا پشتم است

قلعه‌نویی: جام‌هایم را جلوی چشمم گرفتند

سرمربی گل‌گهر پس از برد مقابل مس رفسنجان بار دیگر به حکم کمیته انضباطی گلایه کرد.

قلعه‌نویی: جام‌هایم را جلوی چشمم گرفتند

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی پس از برد برابر مس رفسنجان در دربی کرمان اظهار داشت: به‌قدری بازی پر فشار و زیبا بود که صدای من درنمی‌آید. اول می‌خواهم به استان کرمان بابت این دربی خوب تبریک بگویم؛ ما دو بازی با هم داشتیم و هفت گل زده شده. این نشان می‌دهد که هم آقای ربیعی و هم بنده دنبال این هستیم که فوتبال زیبا بازی کنیم. هفت گل در دربی نشان از زیبایی‌هایی این بازی دارد. به آقای ربیعی بابت تیم خوبی که درست کرده تبریک می‌گویم.

سرمربی گل‌ گهر در ادامه گفت: من باید واقعیت‌ها را بگویم؛ ما در نیمه اول باید با اختلاف ۳-۴ گل بیرون می‌آمدیم. از بازیکنان به خصوص محسن فروزان تشکر می‌کنم اما علت آن وزرش باد بود. توصیه من این است که دوستانی که این میزان هزینه کرده‌اند، با توجه به اینکه می‌دانند رفسنجان در این فصل بادخیز است باید دور استادیوم را می‌بستند. همه چیز زیبا بود جز این باد که کیفیت بازی را در نیمه اول برای ما خراب کرد و در نیمه دوم حریف. به بچه‌های خودمان هم تبریک می‌گویم و از تک تکشان ممنون هستم؛ نیمه دوم چیزی که می‌خواستیم؛ انجام دادند اما توپی که نباید گل می‌شد، گل شد.

وی افزود: نیمه اول موقعیت‌های خیلی خوبی داشتند که فروزان گرفت یا از کنار دروازه رد شد اما نباید آن گل را می‌خوردیم. یک جا هم بازی می‌توانست ۳-۰ شود اما بدشانسی آوردیم. در مجموع به آقای ربیعی، بازیکنان، کادرفنی و باشگاهشان تبریک می‌گویم و واقعا هم از تک تک بازیکنان و مدیریت باشگاه که در بدترین و بحرانی‌ترین شرایط پشت تیم بود، تشکر می‌کنم. با ظلم و ناعدالتی که در حق تیم ما کردند، تیم ما اصلا نباید اینجای جدول باشد. یک روزی آیندگان راجع به ظلم و ناعدالتی صحبت خواهند کرد اما آن زمان فایده‌ای ندارد. با همه این‌ها ما برگشتیم و نتایج خوبی گرفتیم. خیلی جاها می‌توانستیم برنده باشیم اما بدشانسی آوردیم. امروز هم در کل به استان کرمان بابت این برد تبریک می‌گویم، زمین خیلی خوب بود؛ بابت میهمان نوازی کرمانی‌ها از آنها تشکر می‌کنم ولی وزش باد کمی مشکل ایجاد کرد.

قلعه‌نویی با تمجید از عملکرد تیمش در بازی امروز ادامه داد: آقای ربیعی یکی از بهترین مربی‌های جوان لیگ ایران است و تیمش هم فوتبال خیلی خوبی بازی کرد اما ما در نیمه دوم به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. با تعویض‌هایی هم که کردیم آهنگ تیم را سریع‌تر کردیم؛ تعویض‌های دفاعی نکردیم و تعویض‌هایمان هجومی بودند. سه نفری که تعویض کردیم روی گل دوم تاثیر داشتند. اما دقایق آخر بازی به‌خاطر گلی که خوردیم ناخودآگاه مقداری عقب کشیدیم که طبیعی بود اما در نیمه دوم اجازه ایجاد موقعیت به حریف ندادیم. آن گل هم نباید می‌خوردیم.

او در خصوص قضاوت داور این بازی که شب گذشته نیز دچار مصدومیت شده بود توضیح داد: آقای حاج ملک به صحنه‌ها نزدیک بود و خیلی خوب قضاوت کرد. واقعا باید به کادر داوری تبریک بگوییم. روی نتیجه هیچ تاثیری نداشتند. داور خیلی به صحنه‌ها نزدیک بود و خطاهایی که گرفت درست بود. اگر مصدوم بود و توانست اینقدر دوندگی کند باید به او تبریک گفت.

قلعه‌نویی در واکنش به اینکه با توجه به کسر هفت امتیاز از گل گهر، این تیم توانست نتایج قابل قبولی بگیرد گفت: البته هفت امتیاز نبود. از ما حدود ۳۰ امتیاز کم شد. ما بعد از حکمی که دادند، ۱۲-۱۳ امتیاز پرت امتیازی داشتیم. نگویید هفت امتیاز. حدود ۳۰ امتیاز به ما ضربه خورد. خواهشا شما نگویید هفت امتیاز. اگر آن اتفاق نمی‌افتاد ما الان در رتبه های بالاتر بودیم و شاید در کورس قهرمانی بودیم. اگر ۹ گل خورده‌ای که کمیته انضباطی به ما تحمیل کرد را کم کنیم، ما خط دفاعی دوم لیگ می‌شویم. در گل زده هم با وجود تمام مشکلات روحی روانی جزو تیم‌های بالای جدول هستیم. پس چه در گل زده چه در گل خورده و چه در امتیاز، به ما ظلم شد.

قلعه‌نویی گفت: در راس همه این‌ها آقای مهندس عتیقی، هیئت مدیره و شخص آقای اسفندیارپور کمک زیادی به ما کردند. من تجربه این کار را داشتم و ناعدالتی، سختی و بدشانسی‌های زیادی در فوتبال دیدم اما برای بازیکنان قابل هضم نبود. با این شرایط آقای اسفندیارپور، آقای حدیدی و آقای حلوایی کمک کردند این تیم خودش را پیدا کند. من می‌گویم از ما هفت امتیاز کم نشد، ۲۶-۲۷ امتیاز کم شد اما آن بالا خدا هست و بدون اذن خدا هم یک برگ خشک از درخت نمی‌افتد. یک روزی باید تاوان بدهند. مطمئن باشید دار مکافات در این دنیا است. اگر تاوان ندهند پس خدا نیست؛ می‌بیند چه ظلمی به ما شد. هر کاری دوست دارند بکنند.

او با انتقاد از بی عدالتی‌ها بیان کرد: بعد از قهرمانی آخر من‌ جلوی چشمم جامی که دستم بود؛ گرفتند اما برایم مهم نیست. من یک آدم مبارزه‌گرم و توکلم به خدا و اهل بیت است. تا زمانی که در فوتبال هستم مبارزه می‌کنم و اصول اعتقادی و فنی‌ام را پیاده می‌کنم و خدا هم به من کمک می‌کند اما جلوی چشمم جام‌هایم را گرفتند و من خودم می‌دانم از کجا خط می‌گیرند. به خدا و همه مقدسات قسم این اتفاق برای هر تیم دیگری بود این کار را نمی‌کردند ولی با ما کار کردند. خدا آن بالا هست.
سرمربی گل گهر در پایان در واکنش به اینکه نیمه مربیان مختص او است گفت: این‌طور نیست. در نیمه اول وزش باد روی تیم ما تاثیر گذاشت و نیمه دوم هم روی آنها تاثیر گذاشت. اما ما در نیمه دوم وقتی به گل هم رسیدیم تعویض‌های هجومی انجام دادیم چون می‌دانستیم یک یا حتی دو گل حاشیه امنیت ندارد. به این خاطر تعویض‌های رو به جلو داشتیم. من دنبال این هستم که تماشاگر از فوتبال لذت ببرد و وقتی هم لذت می‌برند که گل رد و بدل شود و صحنه روی دروازه‌ها اتفاق بیفتد. تیم‌های من همیشه همین‌طور بودند؛ چه تیم‌هایی که بالا بودیم چه تیم‌هایی مثل استقلال اهواز و مس کرمان که پایین جدول بودیم، گل زده تیم‌های من بالا بود. الان هم همین است. بین نیمه من دنبال هجومی‌تر کردن تیمم هستم؛ شاید دو سه گل هم بخوریم اما افکار و نگرشم هیچ‌وقت عوض نمی‌شود.

دیدگاه‌ها