کد خبر : 1824368 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 04:39 | 350.9K بازدید | 28 دیدگاه

آن‌ها احترام من را نگه نمی‌دارند؛

جنجال طارمی روی سکوی قهرمانی(عکس)

ستاره ایرانی پورتو در جشن قهرمانی تیمش نسبت به رفتار برخی افراد علیه خودش ابراز گلایه کرد.

جنجال طارمی روی سکوی قهرمانی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از فصل فوق‌العاده‌ای که در لیگ برتر پرتغال سپری کرد و بهترین گلزن تیمش و سومین پاسور برتر این رقابت‌ها شد، شنبه شب در جشن قهرمانی پورتو شرکت کرد و با پرچم ایران روی سِن حاضر شد و خوشحالی خود را به شکل جالبی به نمایش گذاشت.

1713437

پس از اینکه گوینده ورزشگاه دو دراگائو نام طارمی را خواند، این ستاره پورتو با پرچم ایران که روی دوشش بود، مقابل تماشاگران حاضر شد و تشویق آنها را بدون جواب نگذاشت

مهاجم ایرانی پورتو که فصل را با زدن ۲۰ گل و دادن ۱۲ پاس گل به پایان رساند و موثرترین بازیکن تیمش در راه رسیدن به قهرمانی بود، در دومین سال حضورش در پورتو شرایطی را تجربه کرد که متفاوت از سال‌های گذشته بود؛ او با پیشرفت خیره کننده‌اش نقش مهمی در کسب جام برای پورتو ایفا کرد.

1713438

ستاره ایرانی پورتو قبل از حضور روی سِن قهرمانی، به این شکل مقابل عکاسان قرار گرفت؛ او دستش را مقابل لوگوی پورتو بر روی پیراهنش تکان داد که مخاطب این مدل خوشحالی و حرکت عجیب او مشخص نبود

ستاره ایرانی پورتو که مورد هجمه تماشاگران اسپورتینگ و حتی بنفیکا برای نحوه پنالتی گرفتن و ... شده بود، سعی کرد با مدل خوشحالی خود به انتقادات پاسخ بدهد و به نوعی با آمار گلزنی و پاس گل، جواب بدخواهانش را بدهد.

1713439

طارمی مشابه خوشحالی گلی که دو هفته قبل مقابل اسپورتینگ انجام داده بود، در جشن قهرمانی هم تکرار کرد و به شکلی که در تصویر مشخص است، نسبت به برخی انتقادات علیه خود واکنش نشان داد

طارمی که در گوشه‌ای از ورزشگاه دو دراگائو همراه با پرچم ایران روی دوش خود مشغول خوشحالی بود، در گفت‌وگوی زنده با شبکه اسپورت‌تی‌وی پرتغال درباره تجربه قهرمانی با پورتو در لیگ برتر پرتغال عنوان کرد: احساس بزرگ و لحظه وصف‌ناپذیری است. از این درخشش تیم و بودن در جمع بازیکنان و باشگاه پورتو لذت می‌برم. لحظه بزرگی برای همه ما است.

او در خصوص اینکه از جمع بازیکنان پورتو فاصله گرفته و به نظر می‌آید خوشحال نیست، ابراز کرد: چرا خیلی خوشحالم و از گوشه همه را نگاه می‌کنم و لذت می‌برم.

1713383

طارمی درباره اینکه فصل آینده پورتو دوباره به قهرمانی می‌رسد یا خیر، گفت: قول خاصی نمی‌دهم ولی مطمئن باشید تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و بیشترین انرژی را می‌گذاریم تا به موفقیت برسیم و می‌خواهیم هر سال قهرمان شویم و برای آن تلاش کنیم.

اما او در مصاحبه‌ای مجزا با کانال پورتو که این گفت‌وگو نیز در زمین ورزشگاه دراگائو و حین جشن قهرمانی صورت گرفت، اظهارات جنجالی‌تری داشت و در شروع آن عنوان کرد: فصل فوق‌العاده و خیلی خوبی بود که توانستیم 91 امتیاز بگیریم و عملکردی تاریخی داشته باشیم.

طارمی یادآور شده: ما از همان شروع فصل خیلی سخت کار کردیم و به اینجا رسیدیم تا در کنار هواداران‌مان جشن قهرمانی را برپا کنیم. الان زمان لذت بردن از نتایج و قهرمانی تیم، پس از 9-8 ماه کار سخت و دشوار است.

«تو فصل را با گل‌های زیاد به پایان رساندی و البته در حین جشن قهرمانی هم خوشحالی خود را با دعوت به سکوت انجام دادی. این فصل برای تو چطور بود؟» طارمی در جواب این سوال چالشی عنوان کرد: من کاری نکردم که برخی از مردم علیه من هستند. من کار خودم را انجام می‌دهم و هدفم این است تا به تیم کمک کنم.

ستاره ایرانی پورتو می‌گوید: من هرگز به کسی(با این نوع خوشحالی) بی‌احترامی نکردم، اما افرادی هستند که احترام من را نگه نمی‌دارند اما من هرگز درباره آنها نیز چیزی نگفته‌ام.

دیدگاه‌ها