کد خبر : 1824378 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 02:27 | 12.1K بازدید | 4 دیدگاه

می‌دانستیم بازی با فولاد کلید قهرمانی‌مان است؛

مهدی‌پور: می‌خواهیم این رکورد بی‌نظیر را حفظ کنیم

هافبک تیم فوتبال استقلال به تمجید از کادر مدیریتی، کادرفنی و همبازیان خود پس از قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر پرداخت.

مهدی‌پور: می‌خواهیم این رکورد بی‌نظیر را حفظ کنیم

به گزارش "ورزش سه" مهدی مهدی‌پور هافبک باتجربه آبی‌پوشان پایتخت که نقش مهمی در قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم داشت، در بازگشت آبی‌پوشان از اهواز در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران گفت: اتفاق خوبی بود که امسال برای تیم ما رخ داد؛ به نظر من تیم یکدستی بودیم، همه بچه‌ها به اندازه خودشان زحمت کشیدند.

مهدی‌پور با قدردانی از آجورلو گفت: از کادر مدیریتی خیلی خوب‌مان تشکر می‌کنم؛ خیلی کمک‌مان کردند. هم‌چنین از کادرفنی بی‌نظیرمان و بچه‌ها هم تشکر می‌کنم. به نظر من، بیشتر سهم را دوستان و همبازیانم در این قهرمانی دارند، به همه هواداران‌مان تبریک می‌گویم و امیدوارم از این قهرمانی لذت برده باشند. قطعا لیاقت‌شان خیلی بیش از این‌هاست.

هافبک استقلال در تمجید از هواداران این تیم گفت: استقلال و هوادارانش آنقدر بزرگ هستند و جام دیده‌اند که این یکی هم مثل دیگر جام‌هایی که از استقلال دیده بودند؛ به هر حال به همه‌شان تبریک می‌گویم، امیدوارم که لذت برده باشند و از ما به عنوان سربازهای استقلال راضی باشند. برای‌شان بهترین‌ها را آرزو دارم.

مهدی مهدی‌پور درباره رکورد شکست‌ناپذیری استقلال و فاصله سه بازی تا دستیابی به جام طلایی فوتبال ایران پاسخ داد: قطعا به نظر من ما این هدف را دنبال می‌کنیم؛ حالا کادرفنی‌مان هم نظرش همین است. درست است که قهرمانی‌مان سه هفته زودتر اتفاق افتاده و خیلی باارزش است اما این‌که بدون باخت بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم، یک اتفاق بی‌نظیری است که فکر می‌کنم تا سال‌ها این رکورد پابرجا بماند. ما قطعا در این سه بازی همه تلاش‌مان را می‌کنیم که به این هدف دست پیدا کنیم.

مهدی‌پور در واکنش به این‌که استقلال شنبه‌ای رویایی را گذراند، گفت: بازی (مقابل فولاد)، بازی خیلی سختی بود؛ ما می‌دانستیم فولاد تیم خیلی خوبی است و نماینده شایسته کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا بوده و نتایج خیلی خوبی گرفته‌اند، اما ما می‌دانستیم که این بازی کلید قهرمانی‌مان است و همه تلاش‌مان را کردیم که بتوانیم بازی را ببریم.

 

ویدئو: 251840

دیدگاه‌ها