کد خبر : 1824380 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 02:30 | 31.2K بازدید | 1 دیدگاه

VAR و اعتراض و کارت و التماس

سینما حقیقت؛ جنجال بزرگ گل مردود در فولادشهر

همه چیز برای ذوب آهن رویایی پیش می‌رفت تا اینکه یک تصمیم عجیب همه چیز را تحت تاثیر قرار داد.

سینما حقیقت؛ جنجال بزرگ گل مردود در فولادشهر

به گزارش "ورزش سه"، یک شوت قوس‌دار تماشایی، ذوب آهن را به گلی رساند که کادرفنی، هواداران و البته بازیکنان 89 دقیقه منتظرش بودند. گلزن کسی نبود جز مسعود ابراهیم‌زاده، بازیکن سابق تراکتور که پس از گل دست‌هایش را بالا برد تا نشان دهد مقابل تیم سابقش خوشحالی خاصی انجام نمی‌دهد. اما سایر بازیکنان ذوب آهن با شور و حرارت خاصی به سمتش رفتند تا کسب این سه امتیاز و پرواز به رتبه هفتم جدول را جشن بگیرند.

حرکت کمک داور به سمت وسط زمین و سوت داور باعث شد تا همه چیز عادی جلوه کند اما بزم میزبان تنها چند لحظه دیگر ادامه داشت. ناگهان پرچم بالا رفت و داور وسط تصمیم را تائید کرد تا به شکلی عجیب گل مردود اعلام شود و دو امتیاز ذوب آهن از دست برود. اینجا بود که کادرفنی و هواداران و بازیکنان این تیم به شکلی غیرقابل کنترل به سمت امیر سامان سلطانی رفتند و از او پرسیدند که دقیقا به چه علت گل را مردود اعلام کرده است؟

 

1713412

 

1713419

 

در بازی رفت ذوب آهن-پیکان، داور تصمیم خود را از طریق بازبینی، به ضرر ذوب آهن اصلاح کرد و البته تصمیم درستی هم گرفت و حالا این ذوبی‌ها بودند که اعتقاد داشتند داور باید این بار هم بازبینی کند و صحنه گل را به او نشان می‌دادند اما سلطانی بی توجه به حرف‌های نیمکت‌نشینان و بازیکنان ذوب آهن بر تصمیم خود پافشاری کرد و نتیجه را برگرداند و از VAR موبایلی استفده نکرد.

 

 

1713413

 

1713414

 

این در حالی است که اعضای تیم ذوب آهن پس از تماشای صحنه آهسته و قطعیت پیدا کردن از گل سالم مسعود ابراهیم زاده، با شدت بیشتری اعتراض خود را ادامه دادند و مهدی تارتار نیز به شکلی مسالمت‌آمیز از داور خواست تا در تصمیم خود بازنگری کند؛ درخواستی که با مخالفت این داور زنجانی همراه شد.

 

 

1713415

 

1713416

 

در کنار زمین ابراهیم‌زاده کاپیتان ذوب آهن که شاید به خاطر برخی ملاحظات و تقابل با تیم شهرش تلاش می‌کرد تا از حواشی دور باشد، از طریق دوربین کنار زمین گل زیبایش را مشاهده کرد و احتمالا حسرت بیشتری خورد از اینکه چرا داور این گل را نپذیرفته است؟

او لحظاتی پیش از این حسرت بزرگ و پس از اینکه دست‌های خود را بالا برد و در میان همهمه همبازیان، جشن خاصی را برگزار نکرد، با بوسه بر دست چپ این گل را به همسرش تقدیم کرده بود.

 

 

1713417

 

1713418

 

این البته اولین باری نیست که ذوب آهن از داوری متضرر می‌شود؛ آنها در این فصل و فصول پیشین بارها چنین حسی را تجربه کردند اما شاید این عجیب‌ترین اشتباهی بود که برایشان پیش آمد و مانع از صعود بزرگ در جدول شد.

عکس از رسول معمار

دیدگاه‌ها