کد خبر : 1824382 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 02:58 | 20.3K بازدید | 4 دیدگاه

از فولاد خاطره خوبی دارم ولی ...

نیک‌نفس: انگار که در خواب و رویا هستم

هافبک دفاعی استقلال گفت با این‌که آبی‌ها قهرمان لیگ شده‌اند، اما هنوز فصل تمام نشده و آن‌ها به دنبال حفظ رکورد شکست‌ناپذیری‌شان هستند.

نیک‌نفس: انگار که در خواب و رویا هستم

به گزارش "ورزش سه" یکی از محرومان استقلال برای دیدار هفته آینده مقابل آلومینیوم اراک، زبیر نیک‌نفس است؛ هافبک دفاعی جنگنده آبی‌ها در مصاف با فولاد خوزستان از داور مسابقه اخطار گرفت و دیدار بعدی استقلال را از دست داد.

نیک‌نفس در بازگشت آبی‌ها به تهران، در واکنش به مسجل‌شدن قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: حس و حالم را نمی‌توانم در کلمات بگویم و انگار اصلاً یک خواب است؛ کلمه‌ای نمی‌توانم برای حالم پیدا کنم، فقط می‌توانم بگویم خدا را خیلی شکر و تبریک به هواداران‌مان.

هافبک استقلال درباره رویارویی‌اش با تیم سابقش فولاد و قهرمانی در اهواز پاسخ داد: من خاطرات خوبی از فولاد دارم و با این تیم قهرمان حذفی شدیم و سهمیه گرفتیم؛ با آقا جواد، کادرشان و هواداران خاطرات خیلی خوبی داریم ولی من بازیکن استقلال هستم و همه توانم را برای استقلال گذاشتم. آقا سید در جریان است (باخنده).

در این بخش از مصاحبه، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال به سمت زبیر نیک‌نفس آمد و او را در آغوش کشید.

زیبر نیک‌نفس در ادامه صحبت‌هایش درباره قهرمانی استقلال گفت: خیلی خوشحالم؛ فکر می‌کنم آخرین قهرمانی استقلال هم در اهواز بوده و الان تاریخ دوباره تکرار شد و امروز قهرمانی‌مان قطعی شد.

هافبک آبی‌ها در واکنش به این‌که آیا استقلال می‌تواند بدون شکست فصل را به اتمام برساند، گفت: ما اتفاقاً در هواپیما که قهرمانی‌مان مسجل شد، همین صحبت را با بچه‌ها کردیم؛ آقای غفوری گفت که امشب خوشحالی می‌کنیم ولی از فردا این‌گونه نیست که همه چیز تمام شده باشد و انشالله ‌می‌رویم که فصل را بدون باخت تمام کنیم و یک فصل تاریخی را رقم بزنیم.

نیک‌نفس درباره کم‌حاشیه بودنش در استقلال توضیح داد: نظر لطف شماست؛ من چندین سال پیش از این‌که به استقلال بیایم بازی کردم و با بالا و پایین فوتبال آشنا بودم؛ در فوتبال باید شما هر روز تلاش کنید، اسم و سابقه و ... هیچ تاثیری ندارد. همه تلاشت را باید انجام بدهی.

حضور بازیکنان استقلال در کنار زبیر نیک‌نفس و داد و فریاد قهرمانی آن‌ها باعث شد تا مصاحبه زیبر نیک‌نفس نیمه‌تمام باقی بماند و او همراه همبازیانش به سمت درب‌های خروجی فرودگاه مهرآباد حرکت کرد.

 

ویدئو: 251842

دیدگاه‌ها