کد خبر : 1824385 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 03:04 | 17.8K بازدید | 2 دیدگاه

از جوانان خیلی خوبی در تیم‌مان استفاده کردیم؛

مصطفوی: دنبال رکورد نبودیم و نیستیم

مربی استقلال یکی از عوامل موفقیت این فصل آبی‌‎ها را حضور جوانان پرشمار در فهرست تیمش دانست.

مصطفوی: دنبال رکورد نبودیم و نیستیم

به گزارش "ورزش سه" صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران در فرودگاه مهرآباد پس از بازگشت آبی‌ها از خوزستان همراه با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، پیرامون قهرمانی به دست آمده گفت: بالاخره در هفته‌های مختلف در لیگ فراز و نشیب زیاد بود، زمانی اختلاف امتیاز کم می‌شد و بعضی وقت‌ها اختلاف بیشتر می‌شد اما حالا در هفته بیست و هفتم اختلاف 9 امتیاز شده و قهرمانی مسجل است؛ خیلی خوشحال هستیم و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که استقلال بتواند این تیم خیلی جوانی را که دارد، حفظ کند و در سال‌های آینده هم همچنان مدعی اصلی باقی بماند.

مصطفوی درباره رکورد شکست‌ناپذیری استقلال گفت: آقا فرهاد از روز اول گفتند که دنبال رکورد و ... نیستند اما ما از روز اول بازی به بازی پیش رفتیم، از جوانان خیلی خوبی استفاده کردیم، مثل امیرحسین حسین‌زاده که الان پشت دوربین شما ایستاده و خیلی خوشحال است. خیلی از بازیکنان جوان بودند، این تیم میانگین سنی‌اش امسال خیلی پایین آمد و مهره‌های تاثیرگذارش جوانانی مثل حسین‌زاده شدند. به نظر من این موضوع یکی از مهم‌ترین نکات این تیم بود، از الان به بعد هم برای این 3 بازی، بازی به بازی جلو خواهیم رفت.

مربی استقلال درباره دیدارهای بعدی آبی‌ها و این‌که آیا رکورد شکست‌ناپذیری تا پایان فصل حفظ می‌شود، گفت: قهرمانی خیلی مهم بود، قطعا ما در همه بازی‌ها برای پیروز شدن پا به میدان می‌گذاریم و امیدوارم که این اتفاق باز هم رخ بدهد.

 

ویدئو: 251844

دیدگاه‌ها