کد خبر : 1824387 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 03:13 | 21.7K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم سایپا دوباره به لیگ برتر بازگردد؛

حسین زاده انتقادات مجازی را قبول ندارد

پدیده جوان تیم فوتبال استقلال از این‌که توانسته فصلی درخشان را در جمع آبی‌پوشان بگذراند، ابراز خرسندی کرد.

حسین زاده انتقادات مجازی را قبول ندارد

به گزارش "ورزش سه" امیرحسین حسین‌زاده که در شب قهرمانی استقلال توانست در خوزستان، گلی زیبا را در برابر فولاد به ثمر برساند و در قهرمانی تیمش نقش‌آفرین بود، در فرودگاه مهرآباد در گفتگو با خبرنگاران درباره قهرمانی به دست آمده استقلال گفت: بابت این برد و قهرمانی خوشحالم و ممنون از همه بچه‌های کادرفنی، تدارکات، ماساژور و ... اگر الان اتفاقی افتاده به خاطر زحمات تک تک آن‌ها بوده است و از همه آن‌ها ممنونم و بابت گلی که زدم هم خیلی خوشحالم.

حسین‌زاده که محصول آکادمی باشگاه سایپا است، پیرامون فصلی که گذراند و البته وضعیت باشگاه سابق خود گفت: از همه جهات خیلی فصل خوبی را سپری کردم؛ هم از نظر لطف هواداران و هم از نظر لطف کادرفنی. فقط بابت تیم سایپا، بگویم که یک تیم ریشه دار و بازیکن‌ساز است که متاسفانه احساس می‌کنم به خاطر کمبودهای مدیریتی این تیم حیف شد. خیلی دوست دارم این تیم به لیگ برتر برگردد و مثل قدیم بازیکنان خیلی خوب و مطرح را به لیگ‌مان معرفی کند.

پدیده جوان استقلال درباره حضور دوباره‌اش در تیم ملی گفت: انشالله که این روند ادامه‌دار باشد؛ من نمی‌توانم نظری در این‌باره بدهم، فقط تلاش می‌کنم که بهترین عملکرد خودم را در زمین ارائه بدهم و هر چه که کادرفنی تیم ملی یا کادرفنی تیم خودمان تصمیم بگیرند، من قبول می‌کنم.

او در واکنش به این‌که آیا فشارهایی روی تیم به واسطه چند سال ناکامی در قهرمانی حس می‌شد، پاسخ داد: این قهرمانی مبارک همه هواداران باشد و امیدوارم که بهترین روزهای زندگی‌شان را در این چند روز سپری کنند؛ یک جاهایی فشار احساس می‌شد چون چندین سال بود که تیم استقلال قهرمان نشده بود و فشارهایی بود اما با وجود همه این‌ها و درایت کادرفنی، توانستیم از زیر این فشارها به سلامت بیرون بیاییم و این قهرمانی را به مردم عزیز هدیه بدهیم.

امیرحسین حسین‌زاده درباره انتقادات هفته‌های اخیر از او در فضای مجازی توضیح داد: انتقاد چیز طبیعی است و از بهترین بازیکنان دنیا هم انتقاد می‌شود اما این حرف را که من را نقد کردند، نمی‌پذیرم؛ اگر انتقادی باشد، باید از سمت کادرفنی به من باشد، تا الان این‌گونه نبوده است و من تمام درخواست‌های کادر فنی را انجام داده‌ام. 

 

ویدئو: 251845

دیدگاه‌ها