کد خبر : 1824397 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:37 | 38.7K بازدید | 1 دیدگاه

تیم متخصصان عصب‌شناختی شریک قهرمانی لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بخشی از تقصیرِ از دست رفتن پنالتی سادیو مانه را برعهده گرفت.

تیم متخصصان عصب‌شناختی شریک قهرمانی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی رفت و موفق شد با پیروزی برابر این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
این دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه به تساوی بدون گل رسیدند تا ضربات پنالتی تعیین کننده برنده این بازی و البته قهرمان این رقابت‌ها باشد. 
در حالی‌که سزار آسپیلیکوئتا ضربه پنالتی‌اش را از دست داده بود، سادیو مانه پشت پنجمین ضربه ایستاد تا با گل کردن آن قهرمانی را برای تیمش به ارمغان بیاورد اما ادوارد مندی این ضربه را مهار کرد. 
این اتفاق باعث شد که کار به ضربات بعدی بکشد. هرچند در نهایت این لیورپول بود که بار دیگر و این بار از خراب شدن پنالتی میسون مونت استفاده کرد و برنده این مسابقه شد اما حالا کلوپ بخشی از مسئولیت خراب شدن ضربه مانه را برعهده گرفته است. 

 

1713447


این مربی آلمانی پس از پایان بازی در این‌باره گفت:« مطمئنا حداقل 50 درصد از مسئولیت خراب شدن پنالتی سادیو برعهده من است چون شما باید به بازیکنان اجازه دهید کاری را انجام دهند که فکر می‌کنند درست است، اما من به او گفتم مندی دقیقا تو را می‌شناسد، بنابراین سعی کن برخلاف همیشه بزنی.»
کلوپ همچنین به نکته جالبی اشاره کرد و مدعی شد که تیمش با یک تیم متخصص اعصاب همکاری دارد:« ما همه با هم تلاش کردیم. دو سال پیش با تیمی چهار نفره به نام نورو 11 تماس گرفتم. یکی از آنها متخصص اعصاب است و گفت که می‌تواند روی ضربات پنالتی کار کند. او آلمانی است، ما با هم دیدار کردیم و حالا با هم کار می‌کنیم. این جام مانند جام اتحادیه به آنها هم تعلق دارد.»

دیدگاه‌ها