کد خبر : 1824401 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:08 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت داور دردی دوا نمی‌کند

ابراهیم زاده: چطور جواب مردم اصفهان را می‌دهید؟

اعلام آفساید گل کاپیتان ذوب آهن، اصلی ترین ناراحتی اعضای این تیم بعد از دیدار با تراکتور است.

ابراهیم زاده: چطور جواب مردم اصفهان را می‌دهید؟

به‌گزارش "ورزش سه"، مسعود ابراهیم زاده تیمش را از تراکتور در دقایق پایانی پیش انداخت اما داور با تاخیر آفساید اعلام کرد تا در نهایت بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد. وی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی را خوب شروع کردیم. تراکتور هم تیم خوب و پر مهره‌ای است، ولی ما می توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما همه دیدند که چه اتفاقی رخ داد. نمی دانم چه بگویم فقط شرمنده هواداران‌مان شدیم. از هواداران تراکتور تشکر می کنم که این مسیر را آمده بودند و تشویق کردند. من ده سال تراکتور بودم و از این تیم به فوتبال ایران معرفی شدم اما یاد گرفتم پیراهن هر تیمی را پوشیدم با تمام وجود برایش بجنگم. الان هم در ذوب آهن هستم و با تمام وجود برای این تیم می‌جنگم. هواداران تراکتور از من ناراحت نباشد چون نمی توانم کم‌کاری کنم و در هر بازی باید بهتر از بازی قبل باشم. در این بازی هم خوب بودم و تمام تلاشم را کردم، یک گل هم زدم که داور آفساید گرفت.
این بازیکن در مورد قضاوت داور روی صحنه گل ادامه داد: رای داور بعد از ۵ دقیقه برگشت و گل را آفساید گرفت نمی دانم چرا همان موقع اعلام نکردند، چگونه می شود؟  آفساید نبود و هیچ خطایی اتفاق نیفتاد. نمی دانم داوران چه می خواهند بگویند و به مردم شهر اصفهان را چه جوابی بدهند، انشاالله خدا جوابشان را بدهد.

1713453

کاپیتان ذوب آهن در مورد صحبت مهدی تارتار مبنی برای اینکه اگر تصمیم چند کمک‌داور نبود این تیم برای کسب سهمیه می‌جنگید، نظرش را اینگونه بیان کرد: بله کاملاً موافق هستم. مثل دیدار با هوادار که آنها یک گل آفساید زدند، بازی با پیکان پنالتی ما را برگرداند. اگر همین ها را ۱۰ امتیاز هم حساب کنید ما چهارم یا پنجم جدول بودیم. تیم ریشه‌دار و با سابقه ذوب آهن با این همه اعتبار در دهم جدول ایستاده است. اگر تراکتور را می بردیم به رتبه هفتم جدول میرفتیم و یک برد دیگر هم ما را به رده پنجم یا ششم جدول می‌رساند و در نهایت فصل را خیلی خوب تمام میکردیم. واقعاً همه ما ناراحت هستیم و روحیه تیم خیلی به هم ریخته است ولی باید خودمان را جمع و جور کنیم. هرچه که بود تمام شده و هیچ چیز بر نمی گردد. امتیاز که بر نمی‌گردد و تنها داور را تا پایان لیگ محروم می‌کنند که هیچ دردی را دوا نمی‌کند.
وی در مورد ارسالی که انجام داد و توپش به آشوری رسید ولی اخباری این موقعیت گل را از ذوب آهن گرفت، عنوان کرد: سعی می کنم توپ را به جلو برسانم. امیدوارم دفعات بعدی  توپ را وارد دروازه کنند.
ابراهیم زاده در مورد دیدار هفته آینده افزود: با فجر بازی  داریم، با تمام توان مقابل این تیم بازی می کنیم. جایگاه حریف در جدول خوب نیست و ما با تمام وجود بازی خواهیم کرد چون نگاه تیم های دیگر هم به ما است. باید بیشتر تلاش کنیم که حق تیمی ضایع نشود، فجر هم چیزی برای از دست دادن ندارد.

دیدگاه‌ها