کد خبر : 1824404 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:18 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

اگر استرس بالا نبود درگیر نمی‌شدیم

مجدمی: از علیرضا حقیقی عذرخواهی کردم

با تساوی 1-1 مقابل نساجی شانس مسجدسلیمان برای بقا در لیگ برتر بالاتر رفت .

مجدمی: از علیرضا حقیقی عذرخواهی کردم

به گزارش "ورزش سه"، مسلم مجدمی بازیکن بی‌حاشیه نفت مسجد سلیمان می گوید درگیری‌اش با حقیقی مسئله خاصی نبود.
او صحبت‌هایش را در مورد بازی اینگونه شروع کرد و گفت: در شروع بازی توانستیم از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم و در نیمه اول می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم  و در ایجاد موقعیت بسیار موفق بودیم. متاسفانه در دو بازی خانگی اخیر بدشانس بودیم و توپ های ما به گل تبدیل نشد. باز هم خدا کمک کرد و در شبی که حق‌مان باخت نبود گل زدیم، در این شرایط حساس یک امتیاز هم ارزش دارد.
او در مورد صحنه ای که بر سر تصاحب توپ با علیرضا حقیقی درگیر شد ادامه داد: در آن صحنه توپ یک لحظه از دست آقای حقیقی جدا شد و من هم میخواستم گل بزنم و با او برخورد کردم و درگیری شد، چیز خاصی نبود. آقای حقیقی بزرگتر و‌ با تجربه‌تر است و آخر بازی هم از او عذر خواهی کردم. فشار زیادی را تحمل میکنیم و شرایط سخت است، با استرس بازی ها را پشت سر می گذاریم. به خاطر شرایط بازی این درگیری پیش آمد اگر شرایط تیم بهتر بود چنین اتفاقی نمی افتاد.
این بازیکن در مورد احتمال بقای نفت عنوان کرد:شرایط ما خیلی بهتر شد. حق این مردم نیست این گونه با استرس بازی‌ها را دنبال کنند. غیر از یک سال که شرایط خوب بود، در بقیه سال ها همیشه استرس داشتند و به نظر من حیف است. در مسجد سلیمان عاشق تیم‌شان هستند و واقعا این شهر همین دلخوشی را دارد. اگر بازی با تماشاگر بود مطمئن باشید ورزشگاه پر میشد. پشت در آمده بودند و تشویق می کردند، دمشان گرم! ولی مسئولین باید بیشتر دست این تیم را بگیرند تا از این شرایط خارج شود.
مجدمی که در این فصل از مهره های تاثیرگذار تیمش بود بازی قبلی را به دلیل محرومیت از دست داد و در این بازی دوباره به ترکیب بازگشت، او در اینباره گفت: در اکثر بازی ها حضور داشتم و سعی کردم همیشه در اختیار تیم بازی کنم. واقعاً در ۲۵ بازی که به میدان رفتم همیشه فکر نتیجه گرفتن تیم بودم و برای خودم بازی نکردم. روز گذشته سعی کردم به تیم کمک کنم و هر موقع کادرفنی صلاح ببیند بازی می کنم. دوست دارم تیم نتیجه بگیرد و در لیگ بماند.
مجدمی در پایان در مورد دیدار هفته آینده با گل گهر افزود: همیشه تیم های امیر خان خیلی خوب و به قول خودمان چغر بودند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم امتیاز بگیریم، با توجه به شرایطی که ما داریم ارزش هر امتیازی که بگیریم خیلی زیاد خواهد بود. مثل سایر بازی‌ها با جان و دل بازی می کنیم تا موفق شویم.

دیدگاه‌ها