کد خبر : 1824414 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 11:01 | 19.6K بازدید | 7 دیدگاه

رقابت جدی بر سر کفش هالند؛ آدیداس یا پوما؟

ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در حال بررسی شرایط برای امضای قرارداد جدید با حامی مالی کفش‌های خود است.

رقابت جدی بر سر کفش هالند؛ آدیداس یا پوما؟

به گزارش "ورزش سه"، منچسرسیتی هفته گذشته اعلام کرد که کار انتقال هالند به این باشگاه به اتمام رسیده و او با امضای قراردادی پنج ساله از ابتدای فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. 
این بازیکن نروژی در طول چند فصل اخیر ثابت کرده که یکی از ستاره‌های آینده‌دار دنیای فوتبال است و همین موضوع باعث شده که توجه بسیاری از شرکت‌های ورزشی و تبلیغاتی نیز به او جلب شود.
حالا روزنامه انگلیسی سان مدعی شده که پوما به عنوان حامی مالی پیراهن سیتی به طور جدی در حال رقابت با آدیداس است تا بتواند قرارداد مربوط به کفش این بازیکن را از آن خود کند. 
پوما پیش از این در سال 2019 قراردادی 10 ساله به ارزش 650 میلیون پوند با باشگاه سیتی به امضا رساند تا از حضور شخصیت‌های برجسته این باشگاه از پپ گواردیولا تا بازیکنان این تیم استفاده کند. 

 

1709997


با این حال آدیداس نیز بسیار امیدوار است که بتواند با ارائه پیشنهادی جذاب و هنگفت نظر مثبت این بازیکن را برای امضای قرارداد جلب کند. 
به نظر می‌رسد که هالند می‌تواند با امضای این قرارداد جدید با حامی مالی کفش‌هایش از بازیکنانی چون نیمار، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو عبور کند. 
نیمار در حال حاضر قراردادی 23 میلیون پوندی با پوما دارد. مسی با 18 میلیون پوند قراردادی را با آدیداس امضا کرده و رونالدو نیز با 15 میلیون پوند کفش‌های نایکی را به پا می‌کند. 
انتظار می‌رود که قرارداد جدید هالند با هر یک از دو شرکت مطرح و سرشناس آدیداس یا پوما به مبلغ 50 میلیون پوند باشد که مبلغی هنگفت در این زمینه به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها