کد خبر : 1824419 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 11:24 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

موسوی با پیکان به تیم ملی برمی گردد؟(عکس)

سیدمحمد موسوی که فصل گذشته در ترکیب فنرباغچه فرصت زیادی برای خودنمایی پیدا نکرد، با انگیزه بالایی در ترکیب پیکان به میدان می رود.

موسوی با پیکان به تیم ملی برمی گردد؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه پیمان اکبری در بازی نخست تیمش مقابل گاز عراق از چند ترکیب متفاوت استفاده کرد و در ست سوم به اکثر ستاره‌های تیمش استراحت داد، اما سیدمحمد موسوی پای ثابت ترکیب دیروز پیکانی ها بود. 
سرعتی زن سابق تیم ملی که امسال از سوی بهروز عطایی دعوت نشده، تاکنون واکنشی به این ماجرا نشان نداده، اما گویا عزم خود را جزم کرده تا بتواند دوباره با اثبات شایستگی خود برای تیم ملی به میدان برود.
موسوی برخلاف رفیق و همبازی همیشگی خود یعنی سعید معروف تصمیم به خداحافظی از تیم ملی نگرفته و اتفاقا با چراغ سبز بهروز عطایی هم برای حضور در تورنمنت مهمی همچون قهرمانی جهان مواجه شده است. 

1713481

حالا موسوی بعد از یک فصل نه چندان موفق با پیکان در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کرده و بهترین فرصت را در اختیار دارد تا بتواند شایستگی خود را برای بازگشت به تیم ملی ثابت کند.
این بازیکن باتجربه در بازی نخست پیکان عملکرد خوبی از خود نشان داد و با ادامه این روند شاید از سوی عطایی به تیم ملی فراخوانده شود.

دیدگاه‌ها